PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-trokut-preglednosti-je-prostor-bngi NN 32/1994

• Točka B nalazi se u osi kolnika ceste od koje počinje preglednost cestovnog prijelaza, u ravnini s prometnim znakom "Andrijin križ".


Stranica 1994-04-32-595 NN 32/1994

• Najmanja udaljenost crte 1. od točke S ovisi od kuta križanja pruge i ceste i iznosi:


Internet NN 32/1994

• t - ukupno potrebno vrijeme da cestovno vozilo najveće dopuštene duljine krene iz točke B i zadnjim svojim dijelom prijeđe crtu 1 na suprotnoj strani pruge


Internet stranice NN 32/1994

• a - konstantno ubrzanje cestovnog vozila (od trenutka pokretanja iz točke B do trenutka postizanja brzine od 5 km/sat) koje iznosi 1 m/s.


Internet stranice NN 32/1994
• Propisana preglednost na željezničku prugu odnosno na industrijski kolosijek na pješačkom prijelazu postoji ako pješak tri metra ispred najbliže tračnice željezničkog kolosijeka vidi prugu najmanje u duljini koja se dobije množenjem najveće dopuštene brzine na željezničkoj pruzi sa dva (Vv x 2) izražene u metrima računajući od sjecišta osi žeIjezničke pruge i osi pješačke staze (Slika 2).

Internet stranice NN 32/1994
• VI. UVJETI KOJIMA MORAJU UDOVOLJAVATI MIMOILAZNE ZAŠTITNE OGRADE

Internet stranice NN 32/1994 • Mimoilazne zaštitne ograde na pješačkom prijelazu moraju biti izvedene kako je prikazano na slici 2.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 32/1994 • Do rješenja cestovnih i pješačkih prijelaza prema odredbama ovog Pravilnika, na cestovom i pješačkom prijelazu na kojem je predviđena izgradnja objekta u dvije razine ( denivelacija) ili osiguranje ugradnjom uređaja biti osigurana preglednost s ceste na željezničku prugu (trokut preglednosti).
Poslovne stranice NN 32/1994 • Ako se trokut preglednosti ne može osigurati za dopuštene brzine na pruzi, brzine treba smanjiti, ali najviše do:
Pregledi NN 32/1994 • Trokut preglednosti na cestovnom i pješačkom prijelazu mora se osigurati u roku šest mjeseci, od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Glasnik NN 32/1994 • Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o kriterijima za utvrđivanje zajedničkog mjesta križanja željezničke pruge s cestama ("Narodne novine" 16/81.) i Pravilnik o preglednosti na željezničku prugu s obje strane ceste i načinu osiguranja cestovnih prijelaza i križanja gradskih željeznica s prigradskim i industrijskim željeznicama ("Narodne novine" br.16/81. i 34/90).
Propis NN 32/1994 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 32/1994 • O POSLOVIMA NA KOJIMA DJELATNICI NEPOSREDNO SUDJELUJU U OBAVLJANJU ŽELJEZNIČKOG PROMETA
Propis NN 32/1994 • Ovim se Pravilnikom određuju poslovi na kojima djelatnici neposredno sudjeluju u obavljanju željezničkog prometa.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 59/96, Broj 63/02, Broj 29/00, Broj 94/96, Broj 88/05, Broj 92/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled