PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 59/1992 • Zajedno s prijedlogom državnog proračuna podnosi se i konačni prijedlog zakona o izvršenju državnog proračuna.
NN 59/1992 • Prijedlog državnog proračuna i završnog računa državnog proračuna raspravlja se najprije u naćelu, a zatim po razdjelima, a o amandmanima se glasuje nakon zaključivanja rasprave o razdjelu proračuna na koji se amandman odnosi.
NN 59/1992 • Odlučivanje o prijedlogu državnog proračuna i završnog računa državnog proračuna obavlja se po postupku za odlučivanje o konačnim prijedlozima zakona pri čemu se može odlučiti da se o prijedlogu proračuna, odnosno završnog računa glasuje u cjelini.
NN 59/1992 • U raspravi o završnom računu državnog proračuna, a na osnovi analiza izvršenih programa radova, mogu se utvrđivati osnove politike za iduće razdoblje ili pravci za izradu proračuna, a mogu se utvrđivati i uvjeti i kriteriji za financiranje zadaća državnih tijela i organizacija i za financiranje drugih potreba u državi.
NN 59/1992 • U pogledu postupka za donošenje odluka, deklaracija, rezolucija, preporuka i drugih akata Zastupničkog doma primjenjuju se odredbe ovoga poslovnika o postupku za raspravu o konačnom prijedlogu zakona, ako Dom ne odluči drugačije, s tim da je rasprava o tim aktima jedinstvena, ako se ne odluči da se o prijedlogu raspravlja najprije u načelu, a zatim o pojedinostima.
NN 59/1992 • Postupak donošenja ostalih akata, neovisno o tome da li se donose po postupku za prijedlog zakona ili konačni prijedlog zakona, uvijek se pokreće prijedlogom akta.
NN 59/1992 • Predlagatelj akata iz stavka 1. ovoga članka dužan je podnijeti prijedlog akta predsjedniku Zastupničkog doma, a prema naravi akta isti mora sadržavati obrazloženje, odnosno uvodno izlaganje kao temelj za provedbu rasprave i usvajanje odgovarajuće odluke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 59/1992 • Sažetak mora sadržavati sve bitne postavke osnovnog materijala i predlagatelj ga je obavezan dostaviti Zastupničkom domu istodobno s osnovnim materijalom.
NN 59/1992 • Podnositelj izvješća, analize ili injormacije dužan je navesti izvore i dokumentaciju na kojoj se zasniva osnovni materijal.
NN 59/1992 • Zastupnici mogu postavljati Zastupnička pitanja Vladi i pojedinim ministrima i to o pitanjima navedenim u članku 99. stavku 1. ovoga poslovnika.
NN 59/1992 • Pitanja Vladi, odnosno pojedinom ministru zastupnici mogu postavljati na sjednicama usmeno i pismeno. Zastupnik je dužan usmeno postavljeno pitanje predati predsjedniku Doma i pismeno formulirano.
NN 59/1992 • Predsjednik Vlade, odnosno potpredsjednik ili ministar kome je pitanje upućeno, dužan je odgovoriti na pokvljeno pitanje na istoj sjednici na kojoj je Zastupničko pitanje postavljeno. U protivnom, dužan je navesti razloge zbog kojih ne može odgovoriti.
NN 59/1992 • Pismeni odgovor na pismeno postavljeno pitanje daje se u roku od 20 dana od dana kada je pitanje dostavljeno Vladi, odnosno pojedinom ministru kome je upućeno. U istom roku Vlada, odnosno ministar dužni su odgovoriti na usmeno postavljeno pitanje, ako zastupnik nije dobio odgovor na sjednici Doma ili je zatražio pismeni odgovor.
NN 59/1992 • Ako Vlada, odnosno ministar ne može dati odgovor u roku iz stavka 4. ovoga članka dužni su, preko predsjednika Zastupničkog doma obavijestiti zastupnika i navesti razloge zbog kojih nisu u mogućnosti odgovoriti u predviđenom roku na zastupničko pitanje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 12/06, Broj 111/03,
Broj 65/02, Broj 136/03,
Broj 21/93, Broj 155/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE