PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Nastava se realizira u klasičnoj učionici metodom grupnog rada i individualnog pristupa svakom učeniku.
NN 112/2004 • Razvijati kod učenika svijest i širiti spoznaje nužne za svladavanje stručnih sadržaja tijekom obrazovanja, te primjena ovih znanja u različitim situacijama tijekom obavljanja poslova u zanimanju mesar.
NN 112/2004 • 1. Objasniti značenje kulture komunikacije i usluživanja u svakodnevnom kontaktu s ljudima u mesnoj radionici tj. prodavaonici.
NN 112/2004 • 2. Objasniti vrste, značajke i načine usluživanja mesnih i srodnih proizvoda; faze uslužnog procesa.
NN 112/2004 • Nastavna područjaOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Naučiti faze uslužnog procesa i uočiti važnost kulture usluživanja. Prepoznati poželjne osobine ličnosti te modele ponašanja.
NN 112/2004 • Putem radionica u skupinama uvježbavati u improviziranim (odglumljenim) situacijama oblike komunikacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Pojam komunikacije. Oblici, vrste komunikacije; verbalna, neverbalna komunikacija s kupcem – komunikacija s radnim osobljem
NN 112/2004 • Osim frontalnog rada, preporučuje se rad u skupinama (npr. igrokazi, radionice, ankete).
NN 112/2004 • Svaki učenik dužan je posjedovati važeću sanitarnu knjižicu te redovito dolaziti na nastavu. Za potrebe nastave dužan je imati određeni pribor (pribor za pisanje, crtanje, bilježnicu, udžbenik - ako postoji), a za praktični dio nastave radnu odjeću (bijela majica, pregača, kuta, kapa, radna obuća).
NN 112/2004 • - ovladaju kategorijama i funkcioniranjem tržišta u tržišno orijentiranom gospodarstvu,
NN 112/2004 • - stjecanjem stručno-teorijskog znanja iz područja marketinga izrade način marketinškog razmišljanja i tako se uklope u suvremena tržišna kretanja,
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati psihologiju kupca – potrošača u procesu donošenja odluka o kupnji.
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati planiranje marketinga te vrste marketinga.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 22/93, Broj 152/09,
Broj 97/02, Broj 79/07,
Broj 87/99, Broj 1/99
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA