PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Znati postupke evaporacije (isparivanja). Služiti se evaporimetrom.
NN 112/2004 • Priprema mlijeka za jogurt, kiselo mlijeko, acidofilno mlijeko, kefir
NN 112/2004 • - ovladaju kategorijama i funkcioniranjem tržišta u tržišno orijentiranom gospodarstvu,
NN 112/2004 • - stjecanjem stručno-teorijskog znanja iz područja marketinga izrade način marketinškog razmišljanja i tako se uklope u suvremena tržišna kretanja,
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati psihologiju kupca – potrošača u procesu donošenja odluka o kupnji.
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati planiranje marketinga te vrste marketinga.
NN 112/2004 • Učenici moraju usvojiti značaj istraživanja marketinga te marketinški informacijski sustav.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Svladavanje razlika između prodaje i distribucije te poslovne logistike.
NN 112/2004 • Svladavanje procesa komuniciranja s tržištem te primarne i sekundarne promocijske aktivnosti.
NN 112/2004 • Učenici trebaju svladati primjenu marketinga u različitim gospodarskim djelatnostima te osnovnim pojmovima međunarodnog marketinga.- Čimbenici ponašanja potrošača
NN 112/2004 • Učenike treba upoznati s vrstama materijala, oblicima, izradom tj. važnošću ambalaže u procesu pakiranja mlijeka i mliječnih proizvoda.
NN 112/2004 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Higijenski i tehnološki uvjeti ambalažeUsvojiti znanja o važnosti pakiranja hrane i prednostima takvog načina prodaje.
NN 112/2004 • Usvojiti znanja o važnosti higijenskih i tehnoloških uvjeta za ambalažu. Pojam ambalaže i njezina uloga.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 63/06, Broj 50/00,
Broj 80/92, Broj 53/93,
Broj 133/07, Broj 136/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA