PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultati (znanja i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Objasniti kako pravocrtni pomak, vibracija ili tlak u dijelovima vozila se pretvara u električni signal/veličinu radi daljnje obrade
NN 112/2004 • Upoznati detaljnije rad l-sonde kao kemijski pretvornik postotka kisika u ispušnim plinovima.
NN 112/2004 • Objasniti kako se podatak o temperaturi sa različitih mjesta vozila pretvara u električni signal podoban za daljnju obradu u vozilu.
NN 112/2004 • Mjerni pretvornici termičkih veličina (temperatura motora, temperatura zraka)
NN 112/2004 • Mjerni pretvornici prema električnim veličinama (otpornički, induktivni i kapacitivni).
NN 112/2004 • 2. Standardizirani mjerni signaliOpisati sve vrste električnih signala koji se mogu pojaviti u međudjelovanju dijelova autoelektrike, te njihov sigurni transport do mjesta prijamaVrste mjernih signala u vozilima
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Objasniti regulacijsku ulogu. mikroprocesora u novijim vozilima.
NN 112/2004 • 4. Izvršni članovi regulacijskog krugaUpoznati se sa vrstama izvršnih članova regulacijskog kruga u vozilima
NN 112/2004 • Objasniti rad svakog pojedinog izvršnog člana u vozilu kao i njegove podvrste.Ventili za ubrizgavanje goriva u vozilu.
NN 112/2004 • Na temelju blok-sheme opisati građu i namjenu mikroupravljača i mikrroprocesora.
NN 112/2004 • Znati načine povezivanja mikroupravljača i mikroprocesora s okolinom.
NN 112/2004 • U izvođenju nastave ovog predmeta treba koristiti demonstracijsku opremu koja će omogućiti učenicima lakše i brže shvaćanje principa rada elektroničkih komponenata i sklopova te regulacijskih sklopova. U izlaganju građe treba se zadržati na osnovnim principima rada elemenata i sklopova bez ulaženja u detaljna teoretska razmatranja. Razina izlaganja treba biti u suglasnosti s praktičnim potrebama u obavljanju poslova zanimanja za koje se učenik obrazuje.
NN 112/2004 • Dio nastave se izvodi s cijelim razredom, a dio (najmanje 35 sati u drugome razredu i 16 sati u trećem razredu predviđenih za laboratorijske vježbe) sa skupinama ne većim od 10 učenika. Laboratorijske vježbe treba izvoditi u bloku od 2 sata. Vrijeme održavanja laboratorijskih vježbi treba biti predviđeno rasporedom sati od početka školske godine. Prvi dolazak na rad u laboratorij treba biti posvećen upoznavanju s instrumentima, režimom rada i mjerama zaštite.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 143/98, Broj 15/03,
Broj 152/08, Broj 91/96,
Broj 90/93, Broj 73/04
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO