PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-tablica-1-ukupni-godisnji-mwrv NN 13/2003

• Izvor i obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku


Stranica 2003-01-13-184 NN 13/2003

• Prema odredbama članka 22. stavka 1. ZZTN obveza prijave namjere provedbe koncentracije poduzetnika nastaje ako su ispunjeni uvjeti ukupnog godišnjeg prometa sudionika koncentracije ostvarenog prodajom robe i usluga u godini koja je prethodila predmetnoj koncentraciji. Obveza prijave nastaje u slučaju ako je ukupni godišnji promet svih sudionika koncentracije ostvaren prodajom roba i usluga u godini koja je prethodila koncentraciji (u smislu grupe i to na svjetskoj razini – worldwide) bio veći od 700.000.000,00 kuna. Istovremeno (kumulativno) mora biti ispunjen i uvjet da ukupan godišnji promet svakog ili najmanje dva sudionika koncentracije na hrvatskom tržištu, u istom razdoblju iznosi više od 90.000.000,00 kuna.


Internet NN 13/2003

• Agencija je utvrdila da u konkretnom slučaju za sudionike koncentracije postoji obveza prijave namjere njene provedbe. S obzirom na tu činjenicu, Agencija je započela s postupkom ocjene dopuštenosti te koncentracije u smislu odredaba ZZTN.


Internet stranice NN 13/2003

• Sudionici predmetne koncentracije koji su u obračunskom razdoblju ostvarili promet djeluju na dva potpuno različita tržišta. Tako poduzetnik LURA djeluje na tržištu mlijeka i mliječnih prerađevina, dok poduzetnik LURA-PIĆA djeluje na tržištu osvježavajućih napitaka. Njihove se osnovne djelatnosti ne preklapaju. Poduzetnik AORA, registriran za obavljanje usluga i trgovinu već je dvije godine u mirovanju, te nije djelovao niti na jednom tržištu.


Internet stranice NN 13/2003
• b) Zemljopisna dimenzija za oba navedena mjerodavna tržišta je područje Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 13/2003
• Potrebno je naglasiti da sudionici predmetne koncentracije na mjerodavnim tržištima djeluju i kao proizvođači i kao prodavatelji. Agencija je, međutim, ocijenila da je za potrebe ovog postupka značajniji prodajni aspekt. Stoga će mogući učinci provedbe predmetne koncentracije poduzetnika na slobodno tržište natjecanja biti promatrani isključivo sa stanovištva prodaje mlijeka i mliječnih prerađevina, odnosno prodaje osvježavajućih napitaka na području Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 13/2003 • 6.1. Tržišni udjeli poduzetnika sudionika koncentracije na mjerodavnim tržištima*
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 13/2003 • Agencija je analizirala tržišne udjele sudionika koncentracije, na mjerodavnim tržištima u 2001. godini, kao godini koja prethodi koncentraciji. Analiza je napravljena odvojeno za svako od utvrđenih mjerodavnih tržišta.
Poslovne stranice NN 13/2003 • 6.1.2.1. Tržište prerade mlijeka i proizvodnje mliječnih prerađevina
Pregledi NN 13/2003 • Tržišni udjeli poduzetnika koji su djelovali na mjerodavnom tržištu prerade mlijeka i proizvodnje mliječnih prerađevina u Republici Hrvatskoj u 2001. godini, prikazani su u tablici 2.
Glasnik NN 13/2003 • Izvor i obrada podataka: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku
Novo NN 13/2003 • * Na izričit zahtjev podnositelja prijave, točni podaci o tržišnim udjelima i ukupnom fizičkom obujmu proizvodnje poduzetnika koji djeluju na mjerodavnim tržištima ispušteni su u verziji rješenja koje se objavljuje u »Narodnim novinama«.
Poslovi NN 13/2003 • Tržišni udjeli poduzetnika koji djeluju na mjerodavnom tržištu osvježavajućih napitaka koji su djelovali na mjerodavnom tržištu proizvodnje osvježavajućih napitaka u Republici Hrvatskoj tijekom 2001. godine, prikazani su u tablici 3. Radi jasnoće treba napomenuti da ovo tržište ne obuhvaća tržište mineralnih voda.
Poticaji NN 13/2003 • Tablica 3: Struktura tržišta proizvodnje osvježavajućih napitaka u RH u 2001. godini
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 63/07, Broj 121/03, Broj 47/08, Broj 132/06, Broj 203/03, Broj 51/01


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled