PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-ukupni-obujam-obujam-lit-trzisni-udjeli-ljkc NN 13/2003

• Izvor i obrada podataka: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Odjel za istraživanje, analitiku i informatiku


Stranica 2003-01-13-184 NN 13/2003

• Riječ je o tržištu različitog stupnja koncentriranosti, ovisno o skupini proizvoda. Najveći stupanj koncentriranosti prisutan je u segmentu gaziranih pića. Na tom se tržištu poduzetnik Coca-Cola nalazi u vrlo jakom vladajućem položaju, s tržišnim udjelima koji se, ovisno o proizvodu, kreću od [više od 50] do čak [...] posto.


Internet NN 13/2003

• Unatoč tome, imamo li na umu broj tržišnih takmaca i broj proizvoda, riječ je o dobro segmentiranom tržištu. Poduzetnik LURA niti u jednoj skupini proizvoda ne drži vladajući položaj.


Internet stranice NN 13/2003

• 6.1.2. Tržišni udjeli poduzetnika sudionika koncentracije na mjerodavnim tržištima nakon provedbe koncentracije


Internet stranice NN 13/2003
• 6.1.2.1. Tržište prerade mlijeka i proizvodnje mliječnih prerađevina

Internet stranice NN 13/2003
• Na hrvatskom tržištu prerade mlijeka i proizvodnje mliječnih prerađevina djeluje Grupa LURA i svoje proizvode plasira pod robnim žigovima, »Dukat«, »Sirela« i »Mlijeko velebitskih pašnjaka«.

Internet stranice NN 13/2003 • Glavni tržišni takmaci Grupi LURA na ovom su tržištu poduzetnici Vindija d.d., sa sjedištem u Varaždinu, KIM d.d., sa sjedištem u Karlovcu i MIA Osijek/Meggle, sa sjedištem u Osijeku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 13/2003 • Riječ je, dakle, o oligopolnom tržištu na kojem se poduzetnik LURA nalazi u vladajućem položaju, u smislu odredaba članka 16. ZZTN. To je tržište, međutim, relativno dobro strukturirano, kako po broju tržišnih takmaca i njihovoj tržišnoj snazi. Ono je dobro strukturirano i po vrstama proizvoda. Naime, poduzetnik LURA-e, prema navodima u prijavi, proizvodi čak 13 grupa proizvoda (svježe i trajno mlijeko, fermentacija, čisti, aromatizirani, vrhnja, deserti, namazi, svježi i meki sirevi, polutvrdi sir, tvrdi sir, topljeni sir, maslac).
Poslovne stranice NN 13/2003 • Možemo zaključiti da samom provedbom koncentracije poduzetnika koja je predmet ocjene u ovom rješenju, u smislu promjene tržišnih udjela poduzetnika LURA, neće doći do promjene strukture tog tržišta. Ovo iz razloga što je riječ o unutargrupnoj transakciji.
Pregledi NN 13/2003 • Pritom valja ukazati i na činjenicu da je tržišni udjel poduzetnika LURA u 2001. godini, odnosno u godini koju Agencija u ovom rješenju koristi kao baznu godinu za analizu strukture tržišta, za [...] posto je manji od tržišnog udjela koji je LURA držala u 2000. godini.
Glasnik NN 13/2003 • Na tom mjerodavnom tržištu Grupa LURA, ovisno o grupi proizvoda, drži tržišne udjele koji se kreću između [...] i [manje od 30] posto. Niti u jednoj grupi proizvoda Grupa LURA na ovom mjerodavnom tržištu nije u vladajućem položaju, u smislu članka 16. ZZTN.
Novo NN 13/2003 • Možemo zaključiti da sama provedba koncentracije poduzetnika koja je predmet ocjene u ovom rješenju, u smislu promjene tržišnih udjela poduzetnika LURA-e, neće imati utjecaja na promjenu strukture tog tržišta. Ovo iz razloga što je riječ o unutargrupnoj transakciji.
Poslovi NN 13/2003 • Uprava prijavitelja koncentracije je, u bitnome, istakla sljedeće:
Poticaji NN 13/2003 • U odnosu na pripajanje poduzetnika LURA-PIĆA, prelaskom na divizionalnu organizaciju, tom će se poduzetniku (koji provedbom koncentracije postaje divizija) omogućiti veće racionaliziranje troškova. To se posebice odnosi na troškove razvoja novih proizvoda, plasmana, istraživanja tržišta, nabave, distribucije i logistike, kao i troškove povezane s racionalizacijom radne snage proizvodnog i neproizvodnog profila.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 144/09, Broj 47/95, Broj 117/05, Broj 27/09, Broj 78/09, Broj 47/02


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled