PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 35/1998 • To su razlozi zbog kojih smatram da zakonodavac, koji je poticao na rađanje, nije imao pravo donijeti bilo koji propis u odnosu na majke koje su u tom razdoblju takvo pravo stekle, te da je povrijedio ustavnopravne ovlasti iz čl. 2. st. 4. podstavka 1. Ustava, načela iz članka 3. Ustava o vladavini prava, time i pravnoj sigurnosti, te odredbe čl. 1. stavak 1. Ustava o Republici Hrvatskoj kao socijalnoj državi i već spomenutog članka 3. Ustava o socijalnoj pravdi, koja je uz vladavinu prava jedna od najviših vrednota ustavnog poretka Republike Hrvatske, kao i ustavno pravo iz članka 56. stavak 2. Ustava. Stoga smatram, da je osporeni zakon trebalo utvrditi neustavnim, time upozoriti i zakonodavca, a ujedno time omogućiti svakome čija su ustavna prava osporenim zakonom povrijeđena, da na temelju Ustavnog zakona i pod pretpostavkama propisanim u članku 23. Ustavnog zakona ostvari ta prava.
NN 35/1998 • Zakonodavac je izrijekom propisao da određenoj kategoriji građana pripadaju u određenom (budućem) razdoblju neka prava. Norme zakona, dakle, vrijede za određeno vrijeme i odnose se na ponašanje građana koje će se zbivati u tijeku toga vremena.
NN 35/1998 • Kategorija građana na koju se odnose ove odredbe zakona, povjerenjem u pravnu situaciju (pravno stanje) koje im je - za određeno vrijeme u budućnosti - obećao i jamčio zakonodavac, izrazila je svoju volju koja se tiče određenog uzajamnog ponašanja - u k
NN 35/1998 • Pravno stanje, nastalo voljom dviju strana - zakonodavca i određene kategorije građana - mora, iz razloga pravne sigurnosti ostati to razdoblje na snazi - čak i ako kasnije jedna strana (zakonodavac) više ne želi učinke koje je ponudila drugoj strani (određenoj skupini građana) u trenutku donošenja propisa.
NN 35/1998 • GOSPODINA ANTE JELAVIĆA SUCA USTAVNOG SUDA REPUBLIKE HRVATSKE
NN 35/1998 • Prihvaćam razloge izdvojenih mišljenja predsjednika Ustavnog suda gospodina Jadranka Crnića i gospodina mr. Hrvoja Momčinovića, suca Ustavnog suda Republike Hrvatske.
NN 36/1998 • Proglašavam Zakon o prijevozu u cestovnom prometu, koji je donio Zastupnički dom Hrvatskoga državnog sabora na sjednici 27. veljače 1998.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 36/1998 • Djelatnost javnoga cestovnog prijevoza u smislu ovoga Zakona, je prijevoz putnika i tereta u unutarnjem i međunarodnom cestovnom prometu.
NN 36/1998 • Ministar pomorstva, prometa i veza (u daljnjem tekstu: ministar) u skladu sa strategijom prometnog razvoja Republike Hrvatske donosi program razvoja djelatnosti cestovnog prijevoza koji sadrži mjere za:
NN 36/1998 • - usklađivanje cestovnih kapaciteta sa željezničkim i brodskim kapacitetima,
NN 36/1998 • - ekološku zaštitu prostora Republike Hrvatske od cestovnog prometa kroz preusmjeravanja dijela cestovnog prijevoza na druge prometne sustave i uspostavu sustava pojačane kontrole domaćih i stranih vozila,
NN 36/1998 • Međunarodni cestovni prijevoz obavlja se u skladu s odredbama ovoga Zakona, međunarodnih ugovora i drugih propisa.
NN 36/1998 • Pojedini izrazi u smislu ovoga Zakona imaju sljedeće značenje:
NN 36/1998 • 1. Javni prijevoz je prijevoz koji je uz jednake uvjete pristupačan svim korisnicima prijevoznih usluga, a obavlja se kao linijski ili kao slobodni prijevoz u cestovnom prometu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 132/06, Broj 127/00,
Broj 67/07, Broj 160/04,
Broj 47/94, Broj 138/98
LINK - TRGOVINA, ZAPOSLENJA, NATJEČAJI, JAVNI SERVISI, UPRAVA