PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 55/1990 • Ako je prihod od autorskih prava ostvaren kod više od tri isplatioca, podatke pod III dati na posebnom popisu pod svim predvidjenim kolonama (8-12) i sumarno unijeti u prijavu.
NN 55/1990 • Prijavu popuniti sa svim traženim podacima kako bi se izbjeglo nepotrebno vraćanje odnosno pozivanje na nadopunu prijave.
NN 55/1990 • Olaksice pod V "Prijave" priznavat će se samo ako su pruženi svi podaci odnosno potrebni dokazi.
NN 55/1990 • Upozorenje: Prijava se podnosi Službi društvenih prihoda na čijem je području obveznik odnosno njegova uža obitelj najduže prebivala u toku godine.
NN 55/1990 • 1. Odbija se prijedlog Osnovnog suda udruženog rada u Splitu da se utvrdi da odredbe člana 53. Pravilnika o osnovama i mjerilima za stjecanje i raspoređivanje dohotka te raspodjelu osobnih dohodaka Osnovne organizacije udruženog rada "Kirurške djelatnosti" Opće bolnice Split, od 15. rujna 1983. i 24. travnja 1985. godine, nisu u skladu s Ustavom i da su suprotne zakonu.
NN 55/1990 • 2. Ova odluka objavit će se u "Narodnim novinama" i u Kliničkom bolničkom centru "Firule", Split, na način na koji se objavljuju samoupravni opći akti.
NN 55/1990 • Odredbama člana 53. Pravilnika utvrdena su mjerila za osobne dohotke u OOUR-u "Kirurške djelatnosti" Opće bolnice Split, za rad u posebnim uvjetima, i to za rad za vrijeme dežurstva i pripravnosti. Tim odredbama, kao mjerilo za utvrdivanje visine osobnog dohotka za rad u posebnim uvjetima, uređuje se način preračunavanja određenog broja sati dežurstva i obavezne prisutnosti u broj sati efektivnog rada. Osnovni sud udruženog rada u Splitu osporava ustavnost i zakonitost navedenih odredaba, te predlaže da se ukinu. Po mišljenju predlagača osporene odredbe nisu u skladu s Ustavom i suprotne su zakonu. Njima se, naime, preračunava rad proveden u obaveznoj prisutnosti na vrijeme efektivnog rada čime se povećava radno vrijeme na više od 42 sata tjedno. Nakon provedenog postupka Ustavni sud je prijedlog Osnovnog suda udruženog rada u Splitu ocijenio neosnovanim. Osporene odredbe člana 53. Pravilnika ne uređuju odnose vezane uz dužinu trajanja radnog vremena. Njima se uređuju mjerila za utvrđivanje visine naknade koja pripada radnicima za rad u posebnim uvjetima, za vrijeme dežurstva i pripravnosti. Prema odredbi člana 203. Zakona o zdravstvenoj zaštiti i zdravstvenom osiguranju ("Narodne novine", br. 8/89 - prečišćeni tekst i 31 /90), organizacije zdravstva svoj im samoupravnim općim aktima utvrđuju pružanje zdravstvene zaštite, i to u primarnoj zdravstvenoj zaštiti organiziranjem rada u jednoj ili dvije smjene, dvokratnim radnim vremenom, pomicanjem radnog vremena, te obaveznom pripravnošću i dežurstvom prema potrebama korisnika. Prema članu 204. Zakona obavezna pripravnost je poseban uvjet rada kada radnik mora biti dostupn radi obavljanja hitnih zdravstvenih usluga, a prava po osnovi dežurstva i obavezne pripravnosti, kao posebnog uvjeta rada, ureduje se samoupravnim općim aktom organizacije zdravstva. Po ocjeni Ustavnog suda Hrvatske nema ustavne i zakonske zapreke da se pitanje utvrđivanja visine naknade za rad u posebnim uvjetima rada ne riješi na način kako je to uređeno osporenim odredbama. Naime, temeljem citiranih odredaba Zakona o zdravstvu i zdravstvenom osiguranju organizacija zdravstva ovlaštene su samoupravnim općim aktima o raspodjeli sredstava za. osobne dohotke utvrditi kako kriterije i mjerila za raspodjelu sredstava zaosobne dohotke tako i kriterije za utvrđivanje visine naknade za rad u dežurstvu i obaveznoj pripravnosti. To su razlozi zbog kojih je odlućeno kao u izreci.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 55/1990 • 1. Odbija se prijedlog Hotelsko-turističkog poduzeća "Rivijera" iz Šibenika i Šumskog gospodarstva "Dalmacija" Split, Osnovne organizacije udruženog rada "Šumarija" Šibenik iz Šibenika da se ukinu točka 27. stav 6. i točka 37. stav 2. provedbenih odredbi Odluke o donošenju Prostornog plana Nacionalnog parka "Krka" ("Narodne novine", br. 1 /90). 2. Ova će se odluka objaviti u "Narodnim novinama".
NN 55/1990 • Odredbom točke 27. stava 6. propisano je da postojeći auto-kamp i ugostiteljski objekti na području Skradinskog buka prestaju raditi u roku od 12 mjeseci nakon donošenja Prostornog plana. Odredbom točke 37. stava 2. propisano je da se postojeći stambeni i pomoćni objekti u zoni temeljnog fenomena prirode moraju ukloniti, i to najkasnije u roku od dvije godine od donošenja ovoga plana. Predlagači vide nezakonitost osporenih odredaba u povredi postupaka njihova donošenja te ističu da su pri donošenju osporenih odredaba povrijeđene odredbe Odluke o izradi prostornog plana Nacionalnog parka "Krka" ("Narodne novine", br. 32/86) kojom je utvrđen postupak donošenja osporene odluke. HTP "Rivijera" vidi nezakonitost osporenih odredaba i u tome što se njima zabranjuje i onemogućava obavljanje registrirane djelatnosti privrednom subjektu. Sud nije prihvatio prijedlog jer je utvrdio da kod donošenja, kako Odluke o prostornom planu, tako i osporenih provedbenih odredbi, nije počinjena povreda postupka utvrđenog Odlukom o izradi prostornog plana. Pri ocjeni zakonitosti osporenih odredaba u materijalno-pravnom smislu Sud polazi od odredbe stava 2. člana 17. Zakona o zaštiti prirode "Narodne novine", br. 54/76) prema kojoj su u nacionalnom parku dozvoljene djelatnosti kojima se ne ugrožava izvornost biljnoga i životinjskog svijeta te hidrografske, geomorfološke, geološke i pejsažne vrijednosti. Način zaštite, uređenja, unapređenja i korištenja nacionalnog parka i njegovih dijelova, prema odredbama stava 1. i 2. člana 34. Zakona, uređuju se prostornim planom posebne namjene, a donosi ga Sabor. Osporene odredbe su, dakle, donesene upravo radi zaštite temeljnog fenomena prirode. Iz istih razloga planom je određeno i uklanjenje hotela na području Roškog slapa, tj. iz zone koja po stupnju privlačnosti dolazi iza Skradinskog buka. Valja istaknuti i to da ovim prostorniin planom nije zabranjeno pružanje ugostiteljskih usluga već je ono pomaknuto s područja izvornog fenomena prirode na rubna područja Nacionalnog parka, kao što je npr. zona Lozovac ili glavni ulaz u park. Iz navedenih razloga Sud je odlučio kao u izreci.
NN 55/1990 • REPUBLIČKI FOND ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA I ZDRAVSTVA HRVATSKE
NN 55/1990 • o pravima, uvjetima i postupku za ostvarivanje prava iz zdravstvenog osiguranja
NN 55/1990 • Ovim Pravilnikom, prema Zakonu o zdravstvenoj zaštiti i zdravstvenom osiguranju ("Narodne novine", broj 8/89, 33/89, 57/89, 8/90 i 31/90 - u daljnjem tekstu: Zakon) i Statutu Republičkog fonda zdravstvenog osiguranja i zdravstva Hrvatske ("Narodne novine", broj 48/90 - u daljnjem tekstu: Statut) osiguranici Republičkog fonda zdravstvenog osiguranja. i zdravstva Hrvatske (u daljnjem tekstu: Republički fond) osiguravaju pravo na zdravstvenu zaštitu i druga prava iz zdravstvenog osiguranja, pod uvjetima i po postupku propisanim ovim Pravilnikom.
NN 55/1990 • Osiguranicima Republičkog fonda osiguravaju se slijedeća prava uz uvjete utvrđene Zakonom i ovim Pravilnikom:
NN 55/1990 • - zdravstvena zaštita (pod kojom se podrazumijevaju i ortopedska i druga pomagala), utvrdena općim aktom Republićkog fonda,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 84/06, Broj 65/05,
Broj 123/07, Broj 122/07,
Broj 106/98, Broj 90/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE