PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-u-alineji-cetvrtoj-etcr NN 73/2004

• U članku 33. u stavku 2. iza riječi »Pravilnika« dodaju se riječi: »ako ovim Pravilnikom nije drukčije propisano.«


Stranica 2004-06-73-1499 NN 73/2004

• – 1 m2 za modul: sobe, obiteljske sobe (family room) i hotelskog apartmana (suite),


Internet NN 73/2004

• (2) Iznimno od stavka 1. ovog članka, umjesto odstupanja dozvoljenih odredbama toga stavka, u postojećim smještajnim objektima koji posluju ljeti, bez obzira na vrstu i kategoriju koja se objektu utvrđuje, dozvoljava se u modul uračunati površinu terase, lođe ili balkona:


Internet stranice NN 73/2004

• – 2 m2 za modul: sobe, obiteljske sobe (family room) i hotelskog apartmana (suite),


Internet stranice NN 73/2004
• U članku 36. u stavku 10., riječi: »kapacitet sobe« zamjenjuju se riječima: »kapacitet smještajne jedinice«.

Internet stranice NN 73/2004
• »(1) Smještajni objekt, bez obzira na vrstu kojoj pripada, ukoliko nudi usluge prehrane (doručak, ručak, večera, a la carte usluge), te uslužuje pića, napitke i slastice, mora, u prostoru objekta odnosno u okviru funkcionalne cjeline objekta (u zatvorenom prostoru, i/ili na otvorenom natkritom prostoru, terasi, uz bazen, na plaži, ako je ima), imati odgovarajuće ugostiteljske sadržaje za pružanje tih usluga.

Internet stranice NN 73/2004 • (2) Ugostiteljski sadržaji iz stavka 1. ovog članka uređenjem, opremom i uslugama, te standardom opreme, uređenja i održavanjem, moraju ispunjavati uvjete sukladno odredbama ovog Pravilnika kojima su propisani uvjeti za ugostiteljske sadržaje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 73/2004 • (4) Ugostiteljskim sadržajima koji su kao obvezni propisani za pojedinu vrstu i kategoriju smještajnog objekta mora poslovati i u njima usluge mora pružati ugostitelj koji posluje smještajnim objektom.
Poslovne stranice NN 73/2004 • (5) Ugostiteljski sadržaji iz stavka 1. ovog članka ne moraju se formalno označavati odgovarajućom vrstom ugostiteljskog objekta iz skupina: »Restorani« i »Barovi«.
Pregledi NN 73/2004 • (6) Prostor ugostiteljskog sadržaja unutar funkcionalne cjeline smještajnog objekta, koji nije kao obvezan propisan za pojedinu vrstu i kategoriju objekta odnosno koji je dodatni ugostiteljski sadržaj uz one koji su obvezni u smještajnom objektu, ugostitelj može ustrojiti kao svoj ugostiteljski objekt ili ga iznajmiti ili dati u zakup drugoj tvrtki radi obavljanja ugostiteljske djelatnosti.
Glasnik NN 73/2004 • (8) O svakoj promjeni u svezi ugostiteljskih usluga za koje je propisana obveza pružanja sukladno odredbama ovog Pravilnika, o promjeni u svezi prostorija i prostora u kojima se ugostiteljske usluge obavljaju u smještajnom objektu, a poglavito ako se ugostiteljski sadržaj preustroji u ugostiteljski objekt (bez obzira tko njime posluje) ugostitelj je dužan bez odlaganja od nadležnog tijela državne uprave koje je provelo postupak kategorizacije smještajnog objekta pribaviti rješenje o novonastalom činjeničnom stanju u smještajnom objektu.
Novo NN 73/2004 • (9) Ako ugostitelj ne postupi sukladno odredbama stavka 8. ovog članka, smatrat će se da su prestali postojati uvjeti utvrđeni rješenjem o kategorizaciji smještajnog objekta.
Poslovi NN 73/2004 • »(1) Ugostitelj koji posluje smještajnim objektom ugovorom će obvezati tvrtke (druge ugostitelje) koji posluju ugostiteljskim objektima u funkcionalnoj cjelini smještajnog objekta da ti objekti moraju na odgovarajući način, standardom opreme, uređenja i održavanja, ispunjavati uvjete sukladno kategoriji smještajnog objekta.
Poticaji NN 73/2004 • (2) Standard opreme, uređanja i održavanje, te sadržaj i kvaliteta usluga ugostiteljskih objekata iz stvaka 1. ovog članka podliježu provjeri u postupku razvrstavanja i kategorizacije smještajnog objekta, bez obzira tko njima posluje. Provjera će se obaviti na odgovarajući način: utvrđivanjem činjeničnog stanja sukladno ovom Pravilniku i propisima koji se primjenjuju na ugostiteljske objekte.«
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 147/08, Broj 45/09, Broj 16/95, Broj 103/03, Broj 136/03, Broj 75/00


LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO Pregled