PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 104/1993 • Prijevoznik izvanrednog prijevoza mora pismenom odlukom imenovati odgovornog voditelja izvanrednog prijevoza, koji je odgovoran za to da je teret pravilno i sigurno natovaren i da će se pri obavljanju prijevoza pridržavati svih propisa i uvjeta datih u dozvoli za izvanredni prijevoz.
NN 104/1993 • Odgovorni voditelj izvanrednog prijevoza mora poznavati itinerar utvrđen u dozvoli te prometne uvjete, a tijekom prijevoza mora imati dozvolu za izvanredni prijevoz.
NN 104/1993 • Odgovorni voditelj izvanrednog prijevoza mora imati najmanje srednju stručnu spremu u prometnoj struci - cestovni promet.
NN 104/1993 • Prijevoznik mora obavijestiti sudionike u prometu o izvanrednom prijevozu i predviđenim ograničenjima u sredstvima javnog priopćavanja ako je to potrebno zbog značajki izvanrednog prijevoza, itinerara i regulacije prometa kako je utvrđeno u dozvoli za izvanredni prijevoz.
NN 104/1993 • Ako je predviđeno da se izvanredni prijevoz obavi korištenjem objekata s posebnim uvjetima prometa (Tunel "Učka", "Krčki most" i slično) prijevoznik je dužan najaviti ga 3 dana unaprijed tehničkoj ispostavi koja održava i obavlja zaštitu objekata.
NN 104/1993 • Pri zahtjevnijem izvanrednom prijevozu pratitelji prijevoza moraju imati sredstva veze za međusobno sporazumijevanje.
NN 104/1993 • Pratitelji izvanrednog prijevoza i vozač vozila kojim se obavlja izvanredni prijevoz moraju, u tijeku obavljanja prijevoza, brinuti za sigurnost prijevoza i ostalih sudionika u prometu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 104/1993 • Ako tijekom obavljanja prijevoza nastane kvar vozila kojim se obavlja izvanredni prijevoz, vozilo treba ukloniti s kolnika, a ako to nije moguće, treba ga osigurati prometnom signalizacijom iz članka 29. ovog Pravilnika.
NN 104/1993 • U noćnim satima i pri smanjenoj vidljivosti vozilo je potrebno označiti odgovarajućom svjetlosnom signalizacijom.
NN 104/1993 • Kvar vozila kojim se obavlja izvanredni prijevoz, i koje nije bilo moguće odmah ukloniti sa kolnika, treba odmah prijaviti ovlaštenoj tehničkoj ispostavi "Hrvatskih cesta" i mjerodavnoj Policijskoj postaji Ministarstva unutarnjih poslova.
NN 104/1993 • Izvanredni prijevoz treba prekinuti ili ukloniti s ceste, a vozilo osigurati i pri nepovoljnim vremenskim uvjetima za odvijanje prometa kao što su magla, jaka kiša, jaki vjetar, snježenje ili drugo, što smanjuju vidjivost ili onemogućavaju normalno odvijanje prometa.
NN 104/1993 • Izvanredni prijevoz treba prekinuti ako cesta postane nesposobna za obavljanje izvanrednog prijevoza i iz bilo kojih drugih razloga.
NN 104/1993 • Prijevoznik se mora upoznati sa svim elementima nosivosti javne ceste a u posebnim slučajevima kada je to potrebno mora napraviti odnosno naručiti izradu potrebne studije za utvrđivanje i poduzimanje mjera osiguranja nosivosti pojedinih objekata odnosno pojedinih dionica javne ceste.
NN 104/1993 • Svi potrebni radovi uključujući eventualno podupiranje mostova moraju se obaviti na vrijeme i stručno a da se pri tom ne ošteti javna cesta ili pojedini njeni dijelovi.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 97/07, Broj 3/08,
Broj 36/96, Broj 116/05,
Broj 75/08, Broj 68/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE