PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-u-tunelima-i-galerijama-rjqh NN 110/2001

• Razmak i dimenzije ugibališta odabiru se prema terenskim uvjetima. Treba nastojati izbjeći ugibališta za suprotne smjerove jedno nasuprot drugom.


Stranica 2001-12-110-1829 NN 110/2001

• Na nasipima visine h > 3,00 m na bankinama treba osigurati širinu za postavljanje zaštitne ograde. Širina bankine za jednostranu zaštitnu ogradu je Šb 3 120 cm, a za izvedbu distantne ograde najmanje 150 cm (stup zaštitne ograde ugrađuje se na min. 50 cm od vanjskog ruba bankine).


Internet NN 110/2001

• Vanjski dio bankine koristi se za postavljanje stupova vertikalne prometne signalizacije unutar slobodnog profila. Poprečni nagib bankine redovito se izvodi s nagibom prema vanjskoj strani ceste min 4% (nestabilizirane 7%). Ukoliko je kolnik većeg nagiba od 4%, niža bankina se izvodi u nagibu kolnika.


Internet stranice NN 110/2001

• Zaštitna širina ovisi od najveće dopuštene brzine vozila, kako slijedi:


Internet stranice NN 110/2001
• Širina jednog prometnog traka za bicikliste je 100 cm. Biciklističke staze smiju se izvesti uz prometne trakove za motorni promet, ali samo ako su denivelirane rubnjakom i na sigurnosnoj udaljenosti minimum 75 cm od ruba prometnog profila.

Internet stranice NN 110/2001
• U ove elemente spadaju: pokosi nasipa i usjeka, sva potrebna zaobljenja pokosa, odvodni jarkovi u nožici nasipa, obodni zaštitni kanali na pribrežnoj strani usjeka, te uporni i potporni zidovi u usjecima i nasipima.

Internet stranice NN 110/2001 • Za ceste s odvojenim kolnicima ovisno o prometnim potrebama i gospodarsko-ekonomskim mogućnostima uz potrebne prometne i ekonomsko-komercijalne analize može se omogućiti faznost izgradnje na način:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 110/2001 • izgradnje oba kolnika bez zaustavnih trakova s ugibalištima u prvoj fazi uz osiguranje prostornih uvjeta za kasniju dogradnju dodatnih i zaustavnih trakova.
Poslovne stranice NN 110/2001 • To se prvenstveno odnosi na prostore s urbanim, ekološkim i konfiguracijskim uvjetima s već propisanim ograničenjima ili manjim računskim brzinama.
Pregledi NN 110/2001 • Valjanost odabira elemenata poprečnog presjeka koji je pretpostavljen na osnovi kategorije (značenja) ceste i projektne brzine, te utvrđenih tlocrtnih i visinskih mjeritelja treba provjeriti za autoceste i ceste 1. i 2. kategorije na prognozirano prometno opterećenje prema poglavlju 11.
Glasnik NN 110/2001 • Postupak provjere odabranog presjeka određen je u poglavlju 11.
Novo NN 110/2001 • Prometne trakove potrebno je proširiti ovisno o veličini polumjera tlocrtnog zavoja i mjerodavnog vozila. Mjerodavno vozilo, prema kojem se proširuju prometni trakovi, određuje se na temelju očekivane strukture prometa.
Poslovi NN 110/2001 • Proširenje kolnika za R L 45 m i skretni kut a 3 90o (zaokretnice) vidjeti u pogl. 10.
Poticaji NN 110/2001 • Proširenje se u pravilu određuje za oba prometna traka za isto mjerodavno vozilo. Eventualno potrebu određivanja proširenja za mimoilaženje dvaju različitih mjerodavnih vozila treba posebno obrazložiti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 13/90, Broj 26/03, Broj 110/08, Broj 41/94, Broj 75/93, Broj 57/95


LINK - INFORMACIJE ZA PODUZETNIKE, POSLOVNE INFORMACIJE, PONUDA Pregled