PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2006 • 1.3.6. Kad u slučajevima iz točaka 1.3.3 i 1.4 nije moguće prskati vodu na propisano mjesto zbog postojanja određenih nepomičnih dijelova vozila, voda se mora prskati u prvu točku 45° ispred, u kojoj je moguće neprekinuto prskanje.
NN 38/2006 • 1.3.8. U skladu sa zahtjevima točke 1.3.7 i zahtjevima da mlaznice ne smiju biti unutar 15° ili se nalaziti ispred otvora za prozračivanje ili pregled na nosivoj ploči, ispitna oprema za kočnice s bubnjem mora se postaviti tako da se dobije optimalno neprekinuto prskanje vode.
NN 38/2006 • 1.3.9. Da bi se osiguralo ispravno kvašenje kočnice (kočnica), izravno prije početka niza ispitivanja vozilo mora biti voženo:
NN 38/2006 • – s opremom za kvašenje koja je stalno u radu, kako je propisano u ovom Dodatku,
NN 38/2006 • – na duljini od najmanje 500 m do mjesta na kojem će se obaviti ispitivanje.
NN 38/2006 • 1.3.10. Kod kočnica koje djeluju na naplatku, kakve se ugrađuju na neke mopede s najvećom brzinom 25 km/h, ili manjom, voda mora biti usmjerena na naplatak kotača kao što je prikazano na slici 2.
NN 38/2006 • 1.4 Ispitivanje tipa I. (ispitivanje slabljenja učinkovitosti kočenja)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 38/2006 • 1.4.1.2.1. Jedno ispitivanje tipa 0 kako je propisano u točkama 2.1.2 ili 2.3.1.1.
NN 38/2006 • 1.4.1.2.2. Niz od 10 ponovljenih obavljenih u skladu sa zahtjevima točke 1.4.2.
NN 38/2006 • 1.4.1.2.3. Jedno ispitivanje tipa 0, obavljeno što je moguće prije nakon završetka ispitivanja navedenoga u točki 1.4.1.2.2, u svakom slučaju unutar jedne minute, i provedeno pod istim uvjetima koji su uporabljeni za ispitivanje u točki 1.4.1.2.1, a posebno silom upravljanja konstantnom koliko je god moguće, čija srednja vrijednost ne prelazi srednju vrijednost stvarno uporabljene sile u tom ispitivanju.
NN 38/2006 • Napomena: Prikazana je prednja kočnica na nalatku. Slična se kofiguracija upotrebljava za stražnju kočnicu na naplatku.Sapnice za vodu (po jedna na svakoj strani)
NN 38/2006 • 1.4.2.1. Vozilo i kočnica (kočnice) koje treba ispitati moraju biti praktično suhi, a kočnica (kočnice) hladne ( 100°C).
NN 38/2006 • 1.4.2.2.2. za ispitivanje stražnje (stražnjih) kočnice (kočnica), je manja vrijednost od sljedećih dvaju brzina: 70% najveće brzine vozila i 80 km/h;
NN 38/2006 • 1.4.2.2.3. za ispitivanje kombiniranog sustava kočenja, je manja vrijednost od sljedećih dvaju brzina: 70% najveće brzine vozila i 100 km/h.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 1/01, Broj 20/07,
Broj 87/05, Broj 141/08,
Broj 48/92, Broj 102/95
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE