PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2006 • označava brzinu koju vozilo ne može prekoračiti na vodoravnoj ravnini i bez nepredviđenih vanjskih utjecaja, uzimajući u obzir posebna ograničenja nametnuta konstrukcijom i proizvodnjom vozila.
NN 38/2006 • označava samo vozilo, takvo kakvo je dostavljeno na ispitivanja, jedino s vozačem i potrebnom ispitnom opremom i uređajima.
NN 38/2006 • označava najveću masu koju je naznačio proizvođač vozila kao tehnički dopuštenu (ta masa može biti veća od najveće dopuštene mase koju je propisalo nadležno tijelo državne uprave)
NN 38/2006 • označava kočnicu ili kočnice koje su ispitane u skladu s točkom 1.3 Dodatka 1.
NN 38/2006 • 2.1.1.2. Posebice, uređaj za kočenje mora biti konstruiran, izrađen i ugrađen tako, da je osigurana otpornost na utjecaje korozije i starenja kojima je uređaj izložen.
NN 38/2006 • Uređaj za kočenje određen u točki 1.2 mora ispunjavati sljedeće uvjete:
NN 38/2006 • Radno kočenje mora omogućiti upravljane gibanjem vozila i njegovo sigurno, brzo i učinkovito zaustavljanje pri bilo kojoj brzini i opterećenju i pri bilo kojoj uzbrdici ili nizbrdici. Mora biti omogućena postupna promjena tog kočnog učinka. Vozač mora moći postići taj kočni učinak sa svojeg sjedala, bez dizanja ruku s upravljača.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 38/2006 • Parkirno kočenje mora omogućiti zadržavanje vozila u mirovanju na uzbrdici ili nizbrdici, čak i kad vozač nije prisutan, pri čemu se držanje radnih dijelova kočnice u blokiranom stanju mora postići isključivo mehaničkim uređajem. Vozač mora moći ostvariti taj kočni učinak sa svojeg sjedala.
NN 38/2006 • 2.2.1. Mopedi i motocikli na dva kotača moraju biti opremljeni s dva uređaja za radno kočenje, s nezavisnim upravljačkim napravama i prijenosnim mehanizmima, pri čemu jedan djeluje najmanje na prednji kotač, a drugi najmanje na stražnji kotač.
NN 38/2006 • 2.2.1.1. Oba uređaja za radno kočenje mogu zajednički kočiti, ukoliko neispravnost na jednom uređaju za kočenje ne utječe na radne značajke drugoga. Određeni dijelovi kao što je sama kočnica, kočni cilindri i njihovi klipovi (s iznimkom brtvi), tlačne poluge i bregasti sklopovi kočnica, ne smatraju se dijelovima podložnim lomu ako su dovoljno dimenzionirani, lako pristupačni za održavanje i ako pokazuju dovoljne sigurnosne značajke.
NN 38/2006 • 2.2.3.1. s dva nezavisna uređaja za radno kočenje koji zajedno aktiviraju kočnice na svim kotačima, ili
NN 38/2006 • 2.2.3.2. s uređajem za radno kočenje koji djeluje na sve kotače i s pomoćnim (sigurnosnim) uređajem za kočenje koji može biti parkirna kočnica.
NN 38/2006 • 2.2.4.1. nožno upravljanim uređajem za radno kočenje koji djeluje na sve kotače i uređajem za pomoćno (sigurnosno) kočenje koji može biti parkirna kočnica;
NN 38/2006 • 2.2.4.2. uređajem za parkirno kočenje koji djeluje na kotače najmanje jedne osovine. Upravljačka naprava uređaja za parkirno kočenje mora biti nezavisna od upravljačke naprave uređaja za radno kočenje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 79/07, Broj 91/96,
Broj 66/97, Broj 2/90,
Broj 18/05, Broj 118/09
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE