PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-2-5-uredjaji-za-kocenje-ivbs NN 38/2006

• 2.2.6. Sastavni dijelovi svih uređaja za kočenje moraju biti, na mjestima gdje su pričvršćeni za vozilo, tako osigurani da uređaji za kočenje neće otkazati u svojem djelovanju pod uobičajenim radnim uvjetima.


Stranica 2006-04-38-943 NN 38/2006

• 2.2.7.1. Trošenje kočnica mora se moći na lak način otkloniti pomoću ručnog ili automatskog namještanja. Kočnice se moraju moći namještati na učinkoviti radni položaj dokle se god kočne obloge ne istroše do stanja kad je potrebna njihova zamjena.


Internet NN 38/2006

• 2.2.7.2. Upravljačka naprava, sastavni dijelovi prijenosnog mehanizma i kočnica moraju imati rezervu u hodu takvu da, kad se kočnice zagriju i kočne obloge dosegnu najveći dopušteni stupanj istrošenosti, učinkovito kočenje bude osigurano bez potrebe za trenutnim namještanjem.


Internet stranice NN 38/2006

• 2.2.7.3. Kad su ispravno namještani, sastavni dijelovi uređaja za kočenje ne smiju, za vrijeme djelovanja, dodirivati druge dijelove osim predviđenih.


Internet stranice NN 38/2006
• Ta se odredba ne primjenjuje na mopede čija je najveća brzina 25 km/h ili manja.

Internet stranice NN 38/2006
• 1.1.1. Propisani učinak za uređaje za kočenje temelji se na zaustavnom putu. Učinak uređaja za kočenje određuje se mjerenjem zaustavnog puta u ovisnosti o početnoj brzini vozila ili vremenom odziva uređaja i najveće srednje vrijednosti posignutog punog usporenja.

Internet stranice NN 38/2006 • 1.1.2. Zaustavni put je udaljenost koju vozilo prijeđe od trenutka kad vozač počne djelovati na upravljačku napravu uređaja do trenutka kad se vozilo zaustavi. Početna brzina je brzina u trenutku kad vozač počne djelovati na upravljačku napravu uređaja. U niže navedenim izrazima za mjerenje učinka kočenja:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 38/2006 • 1.1.3.1. stanje vozila s obzirom na svoju masu mora biti onakvo kakvo je propisano za svaki tip ispitivanja i mora biti navedeno u izvještaju o ispitivanju;
Poslovne stranice NN 38/2006 • 1.1.3.2. ispitivanje se mora obaviti pri brzini i na način propisan za svaki tip ispitivanja: ako najveća konstrukcijska brzina ne odgovara propisanoj brzini, ispitivanje se mora obaviti prema drugim posebno predviđenim uvjetima;
Pregledi NN 38/2006 • 1.1.3.3. propisani učinak mora se postići bez blokiranja kotača, bez skretanja vozila s putanje i bez neuobičajenih vibracija;
Glasnik NN 38/2006 • 1.1.4.1. Ispitivanja radne kočnice mora biti obavljeno u sljedećim uvjetima:
Novo NN 38/2006 • 1.1.4.1.1 na početku ispitivanja ili niza ispitivanja, gume moraju biti hladne i napuhane na tlak propisan za stvarno opterećenje kotača kad je vozilo u mirovanju;
Poslovi NN 38/2006 • 1.1.4.1.3. za sva ispitivanja tipa 0 kočnice moraju biti hladne: kočnica se smatra hladnom kad je temperatura izmjerena na disku ili na vanjskoj strani bubnja niža od 100 0 C;
Poticaji NN 38/2006 • 1.1.4.1.4. vozač mora sjediti na sjedalu u uobičajenom položaju u vožnji i mora zadržati isti položaj dok traje ispitivanje;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 120/99, Broj 69/09, Broj 33/02, Broj 76/93, Broj 14/02, Broj 122/07


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled