PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-podnositelji-ustavne-tuzbe-njli NN 5/2005

• Ističu da je na presudu Općinskog suda u Rijeci, broj: P-3261/00, u predmetu podnositelja protiv tuženika O. M. iz R., radi utvrđivanja očinstva, tuženik izjavio žalbu Županijskom sudu u Rijeci, 2. kolovoza 2002. godine.


Stranica 2005-01-5-80 NN 5/2005

• Predlažu da Ustavni sud Republike Hrvatske odredi primjerenu naknadu podnositeljima zbog povrede ustavnih prava.


Internet NN 5/2005

• 2. Prema odredbi članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona, Ustavni sud će pokrenuti postupak po ustavnoj tužbi i prije no što je iscrpljen pravni put u slučaju kad o pravima i obvezama stranke ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela nije u razumnom roku odlučio sud ili u slučaju kad se osporenim pojedinačnim aktom grubo vrijeđaju ustavna prava, a potpuno je razvidno da bi nepokretanjem ustavnosudskog postupka za podnositelja ustavne tužbe mogle nastati teške i nepopravljive posljedice.


Internet stranice NN 5/2005

• Iz navedenog proizlazi da je Ustavni sud ovlašten utvrditi povredu ustavnih prava zbog nedonošenja odluke u razumnom roku, samo u slučaju kada je podnositelj pokrenuo postupak po ustavnoj tužbi podnijetoj prije dovršenog sudskog postupka.


Internet stranice NN 5/2005
• 3. Tijekom ustavnosudskog postupka, sukladno odredbama članka 69. alineje 2. Ustavnog zakona, ustavna tužba je dostavljena na očitovanje Županijskom sudu u Rijeci.

Internet stranice NN 5/2005
• Iz očitovanja Županijskog suda u Rijeci od 23. rujna 2004. godine i preslike presude toga suda, broj: Gž-183/03-2, Ustavni sud je utvrdio da je dana 5. ožujka 2003. godine, drugostupanjski sud, presudom odbio žalbu tuženika i potvrdio presudu Općinskog suda u Rijeci, broj: P-3261/00.

Internet stranice NN 5/2005 • 4. Prema odredbi članka 32. Ustavnog zakona, Ustavni sud će rješenjem odbaciti zahtjev, prijedlog i ustavnu tužbu ako nije nadležan za odlučivanje, ako su nepravodobni i u drugim slučajevima kad ne postoje pretpostavke za odlučivanje o biti stvari.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 5/2005 • 5. Slijedom iznijetoga, na temelju članka 32. Ustavnog zakona, riješeno je kao u izreci.
Poslovne stranice NN 5/2005 • 6. Objava ovog rješenja temelji se na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.
Pregledi NN 5/2005 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 22. prosinca 2004. godine, donio je
Glasnik NN 5/2005 • 1. Josip Sabljić iz Zagreba podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 184. stavka 2. Zakona o radu (»Narodne novine«, broj 38/95., 54/95., 65/95., 17/01., 82/01., 114/03., 123/03., 142/03. i 30/04.).
Novo NN 5/2005 • (1) Djelovanje udruge zabranit će se presudom županijskog suda, nadležnog prema sjedištu udruge, ukoliko je njezina djelatnost protivna Ustavu i zakonu.
Poslovi NN 5/2005 • 3. Ovlaštenje je Hrvatskoga sabora da samostalno odlučuje o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj u skladu s Ustavom i zakonom (članak 2. stavak 4. alineja 1. Ustava). Pri uređivanju tih odnosa zakonodavac je dužan uvažavati zahtjeve koje pred njega postavlja Ustav, a osobito one koji proizlaze iz načela vladavine prava i one kojima se štite određena ustavna dobra i vrednote.
Poticaji NN 5/2005 • U okviru navedene samostalnosti i Ustavom mu utvrđene nadležnosti treba tumačiti i pravo zakonodavca da propiše postupak zabrane djelovanja udruge te odredi krug osoba ovlaštenih podnijeti zahtjev za zabranu djelovanja udruge. Davanje aktivne legitimacije određenom krugu subjekata za pokretanje postupka za zabranu djelovanja udruge nije ustavnopravno pitanje, već se radi o pitanju svrsishodnosti za čije rješavanje je nadležan zakonodavac.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 63/07, Broj 136/03, Broj 115/06, Broj 30/92, Broj 143/06, Broj 37/01


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled