PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-16-nece-se-prihvatiti-clro NN 154/2009

• 17. Ponuda na natječaj podnosi se HAKOM-u na hrvatskom jeziku u jednom izvorniku i jednoj istovjetnoj preslici u papiru, kao i u elektroničkom obliku (CD-ROM i sl.) u zatvorenoj omotnici s označenim punim nazivom i sjedištem podnositelja ponude te s naznakom predmeta na koji se ponuda odnosi. Sve podnesene ponude moraju biti uvezane tako da ne postoji mogućnost izuzimanja ili dodavanja dijelova.


Stranica 2009-12-154-3797 NN 154/2009

• 19. Vijeće HAKOM-a će javno otvoriti ponude, podnesene u natječajnom roku, 3. veljače 2010. godine u 12,00 sati po srednjoeuropskom vremenu, u sjedištu HAKOM-a u Zagrebu, Jurišićeva 13/I.


Internet NN 154/2009

• 20. Odluka o izdavanju ili ne izdavanju dozvole, donijet će se do 05. ožujka 2010. godine.


Internet stranice NN 154/2009

• 21. Osoba za kontakt s ponuditeljima je predsjednik Vijeća HAKOM-a.


Internet stranice NN 154/2009 • 24. Dan objave ove odluke na internetskim stranicama HAKOM-a smatra se danom stupanja na snagu odluke.
Internet stranice NN 154/2009 • Na temelju članka 12. stavka 1. točke 5. i članka 20. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« broj 73/08; dalje u tekstu: ZEK) a u skladu s člankom 202. te člankom 217. stavkom 3. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine« broj 53/91 i 103/96; dalje u tekstu: ZUP), u postupku pokrenutom na zahtjev trgovačkog društva Metronet telekomunikacije d.d., Zagreb, Ulica grada Vukovara 269D protiv trgovačkog društva HT-Hrvatske telekomunikacije d.d., Zagreb, Savska cesta 32, radi pružanja usluga pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji, Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (dalje u tekstu: Vijeće HAKOM-a) je na sjednici održanoj 19. studenog 2009. donijelo
Internet stranice NN 154/2009 • I. Nalaže se HT-Hrvatskim telekomunikacijama d.d., Zagreb, Savska cesta 32, (HT), odmah po primitku ovog rješenja, nastaviti pružati usluge pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji za sve zahtjeve Metronet telekomunikacija d.d., Zagreb, Ulica grada Vukovara 269D, (Metronet) za izdvajanje lokalne petlje koja je spojena s glavnim razdjelnikom na lokaciji za koju je sklopljen i realiziran ugovor o pružanju kolokacijskih usluga, osim u slučajevima u kojima Metronet nije podmirio bilo koji dugovani i nesporni račun za usluge koje proizlaze iz Standardne ponude za uslugu izdvojenog pristupa lokalnoj petlji u roku 30 dana od zaprimanja pisane opomene ili nije HT-u dostavio ili obnovio odgovarajući instrument osiguranja plaćanja a HT se ne može naplatiti iz postojećih instrumenata osiguranja plaćanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 154/2009
• III. Ovo rješenje objavit će se na službenim internetskim stranicama Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije te u »Narodnim novinama«.

Poslovne stranice NN 154/2009
• Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) je 5. ožujka 2009. zaprimila od trgovačkog društva Metronet telekomunikacije d.d. (Metronet) zahtjev za donošenjem rješenja kojim će se infrastrukturnom operatoru, trgovačkom društvu HT-Hrvatske telekomunikacije d.d. (HT) utvrditi obveze udovoljavanja opravdanim zahtjevima za pristup i korištenje posebnih dijelova mreže i pripadajuće infrastrukture. U svom zahtjevu Metronet navodi da mu HT uvjetuje daljnje pristupe izdvojenoj lokalnoj petlji i korištenje distributivne telekomunikacijske infrastrukture, izdavanjem garancija. Tvrdi da prema HT-u nema nikakvih dugovanja, a računi koje mu je HT dostavio dopisima od 13. veljače 2009. i 17. veljače 2009., a koje je zaprimio 25. veljače 2009., su računi usluga za koje je Metronet mjesecima pokušavao pregovarati s HT-om, te je HT tijekom pregovora bio suglasan sa spornim i nespornim dijelovima računa (s time da se Metronet obvezao odmah platiti nesporni dio i to je ispunio).

Servis NN 154/2009 • Metronet dalje tvrdi da je HT za sporni dio bez obavijesti o prekidu pregovora, jednostrano aktivirao garancije i zadužnice, te je slijedom toga Metronet tražio storniranje računa u cijelosti iz razloga što ih HT nije izdao u skladu s ugovorima i standardnim ponudama, načelom troškovne usmjerenosti i transparentnosti. Također Metronet je za dugovani iznos podnio tužbu Trgovačkom sudu u Zagrebu, smatrajući da, s obzirom da je podmirio sva svoja nesporna dugovanja prema HT-u, HT nema nikakve osnove za izdavanje zatraženih garancija sukladno odredbi iz članka 16. Standardne ponude za uslugu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji (dalje u tekstu: Standardna ponuda). Isto tako, Metronet se ne smatra odgovornim za bilo kakva plaćanja ili izdavanje garancija po osnovi Ugovora o najmu i uporabi slobodnog prostora u cijevima kabelske kanalizacije HT-a, s obzirom da isti smatra ništetnim. Prema stajalištu Metroneta, osnovanost HT-ova zahtjeva za izdavanje garancija ne može se prejudicirati prije nego što HAKOM odnosno sud donesu odluku u pokrenutim sporovima.
Glasnik NN 154/2009 • Slijedom svega navedenog, Metronet predlaže da HAKOM u što kraćem roku donese rješenje kojim će HT-u odrediti obvezu udovoljavanja opravdanim zahtjevima za pristup i korištenje posebnih dijelova mreže i pripadajuće infrastrukturne opreme u smislu članka 61. stavka 1. ZEK-a.
Novo NN 154/2009 • Metronet je potom 9. ožujka 2009. HAKOM-u dostavio požurnicu, te je obavijestio HAKOM da je 3. ožujka 2009., HT sukladno najavi, započeo s onemogućavanjem pristupa svojoj izdvojenoj lokalnoj petlji. Kao obrazloženje takvog postupanja HT navodi »dug operatora«.
Poslovi NN 154/2009 • Metronet 18. ožujka 2009. dostavlja novu požurnicu te HAKOM zbog potrebe sprječavanja neravnopravnog odnosa među operatorima, ali i radi zaštite krajnjih korisnika usluga Metroneta, 9. travnja 2009. donosi privremeno rješenje kojim se nalaže HT-u da po primitku rješenja nastavi pružati usluge pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji za sve nove zahtjeve Metroneta, za izdvajanje pojedine lokalne petlje koja je spojena s glavnim razdjelnikom na lokaciji za koju je sklopljen i realiziran ugovor o pružanju kolokacijskih usluga, a sukladno odredbama Standardne ponude, osim u slučajevima u kojima Metronet nije platio bilo koji dospjeli, a neosporeni, račun za usluge koje proizlaze iz Standardne ponude. Privremeno rješenje ostaje na snazi do donošenja glavnog rješenja.
Poticaji NN 154/2009 • U daljnjem tijeku postupka, HAKOM je 9. rujna 2009. održao usmenu raspravu na kojoj Metronet izjavljuje da ostaje pri svojim navodima te ističe da HT u vremenu od 9. travnja 2009., kada je doneseno privremeno rješenje, nije postupao po sadržaju istoga u svezi čega je HAKOM pokrenuo postupak stručnog nadzora. Ujedno napominje da je HT, pored nepostupanja po rješenju, Metronetu nanio niz dodatnih materijalnih i nematerijalnih šteta činjenicom isključenja postojećih korisnika Metroneta.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 18/07, Broj 112/04, Broj 97/93, Broj 133/06, Broj 79/07, Broj 60/92


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled