PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2009 • (19) Nakon završetka postupka pripreme mreže za prijenos broja iz stavka 16. članka 7. ovog pravilnika, davatelj broja i primatelj broja će provesti postupak prijenosa broja na dan i u vremenskom okviru određenom u Zahtjevu za prijenos broja, pri čemu će se zahtjevi rješavati prema redoslijedu zaprimanja zahtjeva.
NN 42/2009 • (21) Davatelj broja će nakon isključenja broja iz svoje elektroničke komunikacijske mreže o tome bez odgode obavijestiti CABP prenesenih brojeva putem za to predviđenog sučelja.
NN 42/2009 • (22) Primatelj broja će po uspješno provedenom postupku prijenosa broja, tj. po uključenju broja u svoju elektroničku komunikacijsku mrežu, o tome bez odgode obavijestiti CABP prenesenih brojeva putem za to predviđenog sučelja.
NN 42/2009 • (23) Po primitku obavijesti iz prethodnog stavka, CABP prenesenih brojeva će bez odgode obavijestiti sve druge operatore na tržištu o prenesenom broju.
NN 42/2009 • (25) Davatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o odbijanju ili odgodi Zahtjeva za prijenos broja iz prethodnog stavka ovog pravilnika.
NN 42/2009 • (26) Po primitku obavijesti o kašnjenju iz stavka 24. članka 7. ovog pravilnika, primatelj broja će u dogovoru s korisnikom koji je podnio Zahtjev za prijenos broja, dogovoriti novi datum prijenosa broja koji će biti nakon datuma navedenog u stavku 24. članku 7. ovog pravilnika, te isti dostaviti davatelju broja. Primatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o prihvaćanju obavijesti o odgodi prijenosa broja i navodi novi datum prijenosa iz stavka 24. članka 7. ovog pravilnika.
NN 42/2009 • (27) Davatelj broja će pretplatniku ispostaviti račun za tekuće dugovanje za obavljene elektroničke komunikacijske usluge za mjesec u kojem je izvršen prijenos broja, odnosno izvršiti povrat (prijeboj) viška unaprijed uplaćenih sredstava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 42/2009 • a. pogrešno ispunjen Zahtjev za prijenos broja (npr. ako se zahtjev odnosi na nepostojeći broj u elektroničkoj komunikacijskoj mreži davatelja broja, ako je zahtjev podnesen od strane neovlaštene osobe, ako je primatelj broja ujedno i davatelj broja),
NN 42/2009 • b. kad Zahtjevu za prijenos broja nije priložena sva potrebna dokumentacija isto predstavlja samo razlog kašnjenja prijenosa broja,
NN 42/2009 • c. kad u Zahtjevu za prijenos broja nije unesena ispravna adresa korisnika isto predstavlja samo razlog kašnjenja prijenosa broja,
NN 42/2009 • e. kad postoji odredba o minimalnom trajanju ugovornog odnosa isto predstavlja samo razlog kašnjenja prijenosa broja,
NN 42/2009 • f. ako se zatraženi broj već nalazi u postupku prijenosa odnosno u slučaju postojanja ranije predanog zahtjeva za prijenos istog broja,
NN 42/2009 • h. ako je zahtijevani datum prijenosa broja kraći od roka propisanog u stavku 16. ili duži od 60 dana od dana podnošenja Zahtjeva za prijenos broja u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži odnosno duži od 21 dan od dana podnošenja Zahtjeva za prijenos broja u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži,
NN 42/2009 • i. ako je pretplatnički broj ili brojevi za koji se traži prijenos jedan od brojeva u ISDN seriji ili jedan od brojeva u PBX BRA ISDN seriji i sl.,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 68/01, Broj 69/06,
Broj 74/07, Broj 156/08,
Broj 19/01, Broj 58/02
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE