PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-j-ako-se-zahtjev-iqfg NN 42/2009

• k. za pre-paid: ako korisnik izgubi pravo na korištenje broja (SIM deaktiviran) ili korisnik nije ostvario prvi poziv (SIM neaktivan) ili ako se provjerom davatelja broja utvrdi da serijski broj SIM kartice ne odgovara PUK broju,


Stranica 2009-04-42-954 NN 42/2009

• (29) U slučaju da dođe do kašnjenja iz stavka 28. članka 7. ovog pravilnika u prijenosu zatraženog broja, točan datum i vremenski okvir prijenosa broja sporazumno dogovaraju davatelj broja i primatelj broja.


Internet NN 42/2009

• (30) Ako primatelj broja po zaprimanju obavijesti iz stavka 24. članka 7. ovog pravilnika ocijeni navedene razloge nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja neopravdanima, može uputiti pisani prigovor Agenciji u roku od 8 dana od dana zaprimanja pisane obavijesti. Agencija je obvezna riješiti pisani prigovor podnositelju prigovora u roku od 15 dana od dana zaprimanja navedenog prigovora. Ako Agencija utvrdi opravdanost prigovora primatelja broja, rješenjem će naložiti davatelju broja provedbu prijenosa zatraženog broja u za to primjerenom roku.


Internet stranice NN 42/2009

• (31) Korištenje i aktivaciju ostalih usluga korisnik dogovara s primateljem broja.


Internet stranice NN 42/2009 • (33) Nakon što je preneseni broj stavio izvan uporabe, primatelj broja je dužan vratiti broj operatoru korisniku broja. Postupak vraćanja brojeva će se provoditi putem CABP kako bi se osiguralo ažuriranje LBPB svih ostalih operatora.
Internet stranice NN 42/2009 • (34) Tehnička nemogućnost rada CABP smatrat će se razlogom nemogućnosti provođenja postupka prijenosa broja i razlogom za obustavu zaprimanja Zahtjeva za prijenos broja. Agencija će operatore o tehničkoj nemogućnosti rada CABP obavijestiti elektronskom poštom na unaprijed definirane odgovorne osobe operatora za prijenos broja.
Internet stranice NN 42/2009 • (35) Operator primatelj i operator davatelj broja dužni su osigurati pravovremene informacije vezane uz postupak prijenosa broja krajnjim korisnicima, operatorima i davateljima usluga (npr. o gubitku usluga koje koristi u elektroničkoj komunikacijskoj mreži davatelja broja nakon prijenosa broja u elektroničku komunikacijsku mrežu primatelja broja, informacije o svim brojevima u ISDN seriji koji se odnose na isti telefonski priključak u svrhu unošenja potpunih i točnih informacija u Zahtjevu za prijenos broja, i dr.), te odgovarajuće informacije objaviti na službenim internetskim stranicama operatora. Operatori su dužni objaviti odgovarajuće informacije vezane uz postupak prijenosa broja na svojim službenim internetskim stranicama u trenutku početka komercijalnog rada u pokretnoj i nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 42/2009
• (37) Davatelj broja dužan je na zahtjev primatelja broja, u elektroničkom obliku, dostavljati primatelju broja specificirano dnevno izvješće o obrađenim zahtjevima za aktivacijom usluge prijenosa broja.

Poslovne stranice NN 42/2009
• Postupci izvješćivanja korisnika usluga o podacima vezanim uz prenesene brojeve

Servis NN 42/2009 • (1) Operator nepokretne elektroničke komunikacijske mreže nije obvezan prije uspostave poziva prema prenesenom broju obavijestiti pozivatelja o elektroničkoj komunikacijskoj mreži u koju je prenesen broj prema kojem se uspostavlja poziv.
Glasnik NN 42/2009 • (3) U svrhu javnog informiranja korisnika, operator je dužan putem vlastitog web portala ili nekim drugim načinom javnog objavljivanja, informirati svoje korisnike o brojevima koji su preneseni u drugu mrežu.
Novo NN 42/2009 • (1) Operatori moraju urediti međusobne odnose i način razmjene podataka o prenesenim brojevima na prikladan način, na temelju ugovora o međusobnom povezivanju.
Poslovi NN 42/2009 • (3) Dodatne usluge, koje je pretplatnik imao vezane uz svoj broj u elektroničkoj komunikacijskoj mreži davatelja broja, ne prenose se automatski, već ih pretplatnik može ponovno ugovoriti s primateljem broja, u skladu s njegovom ponudom usluga i njegovim općim uvjetima poslovanja.
Poticaji NN 42/2009 • (4) Svaki operator koji sudjeluje u postupku prijenosa broja mora Agenciji prijaviti kontakt podatke o svojim odgovornim osobama za prijenos broja, i svaku promjenu tih podataka. Agencija prikupljene podatke dostavlja elektronskim putem svim operatorima radi omogućavanja njihove komunikacije.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 50/01, Broj 35/07, Broj 47/92, Broj 113/08, Broj 79/02, Broj 34/04


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled