PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/2007 • Ulaganje u infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu je od strateške važnosti s obzirom na uvođenje novih tehnologija koje imaju za cilj rast gospodarstva u svim sektorima, kao i poticaj za jačanje raznih inovacijskih procesa. Navedeno će imati za posljedicu direktnu korist za javni sektor kao i krajnje potrošače (kućanstva).
NN 58/2007 • Ciljane skupine korisnika na ciljanim geografskim područjima su: privatni korisnici (kućanstva), obrazovne ustanove (škole, veleučilišta, sveučilišta, učenički i studentski domovi), javne zdravstvene ustanove (bolnice, domovi zdravlja, ambulante) te ustanove kulture (muzeji, kazališta, galerije, knjižnice, arhivi) koji su određeni točkama II. i III. Odluke.
NN 58/2007 • Korisnici subvencije na ciljanim geografskim područjima su poduzetnici određeni u točki VI. Odluke koji su registrirani u Republici Hrvatskoj za obavljanje telekomunikacijskih usluga i koji imaju prijavu za obavljanje telekomunikacijskih usluga pristupa internetu, a na temelju javnog natječaja kojeg će raspisati HAT. Točkom VI. Odluke također je određena naknada za pruženu uslugu (mora biti jednaka ili manja od naknade za istovrsnu uslugu na drugim područjima Republike Hrvatske), brzina prijenosa ne manja od 512/192 kbit/s, te rok uspostave usluge ne smije biti dulji od šest mjeseci.
NN 58/2007 • Pravo na subvenciju ostvarit će svaki poduzetnik odabran putem javnog natječaja za svakog novopriključenog korisnika na infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu na ciljanim geografskim područjima. Iznos subvencije za svakog novo-priključenog korisnika te način određivanja broja novo-priključenih korisnika bit će određen u postupku natječaja.
NN 58/2007 • Subvencije će se odobravati do iscrpljenja ukupno planiranih poticajnih sredstava.
NN 58/2007 • Subvencije će biti ravnomjerno raspoređene na sva područja iz točke II. Odluke na način da je po 25 posto sredstava od ukupnog iznosa subvencija namijenjeno za svaku od tri skupine područja od posebne državne skrbi (ukupno 75 posto), dok je 25 posto sredstava namijenjeno brdsko-planinskim područjima.
NN 58/2007 • U slučaju da se sredstva na određenom području ne iscrpe u potpunosti, preusmjerit će se na područja gdje postoji interes veći od planiranog.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 58/2007 • Izgradnja infrastrukture podrazumijeva uporabu postojećih sustava prijenosa te dogradnju i izgradnju novih. U točki XII. Odluke određeni su tehnički uvjeti koje mora zadovoljiti izgrađena infrastruktura, a po kojima se razvija CARNet.
NN 58/2007 • 2.6. Iznos i izvor poticaja: ukupan iznos subvencije je 32.736.263,76 kn, od kojih se 16.136.263,76 kn odnosi na subvencije namijenjene razvoju i ulaganju u infrastrukturu širokopojasnog pristupa internetu na ciljanim geografskim područjima, dok se iznos od 16.600.000,00 odnosi na razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa internetu na otocima.
NN 58/2007 • Navedeni iznos subvencije odnosi se na višak prihoda u odnosu na rashode HAT-a, a koji je ostvaren uplatom naknada od strane poduzetnika koji pružaju telekomunikacijske usluge.
NN 58/2007 • 2.8. Nadzor: nakon završetka javnog natječaja, odnosno javnog nadmetanja, HAT će izvijestiti Središnji državni ured za e-Hrvatsku i Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvita o načinu raspodjele i količini dodjele poticajnih sredstava.
NN 58/2007 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) razmatralo je Odluku i ostalu dostavljenu dokumentaciju na 83. sjednici, održanoj 24. svibnja 2007.
NN 58/2007 • b) utvrđeno je da sredstva predstavljaju potporu koja korisnicima potpore donose ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvarili kroz svoje redovno poslovanje. Ekonomsku prednost, osim poduzetnika koji će biti izabrani na javnom natječaju odnosno putem javnog nadmetanja, mogu ostvariti i poduzetnici kojima je zajamčeno pravo naknadnog pristupa izgrađenoj infrastrukturi na ciljanim geografskim područjima na veleprodajnoj troškovnoj osnovi.
NN 58/2007 • U odnosu na krajnje korisnike infrastrukture širokopojasnog pristupa internetu na ciljanim područjima opisane u točki II. Odluke, te na otocima opisane u točki X. Odluke, odnosno točki 2.4. obrazloženja ovog rješenja, utvrđeno je da isti ne mogu biti korisnici državne potpore iz članka 2. stavka 2 ZDP-a, jer je riječ o pravnim osobama koje ne obavljaju gospodarsku djelatnost i ne sudjeluju u prometu roba i usluga, te stoga predložena poticajna sredstva u odnosu na krajnje korisnike ne mogu predstavljati državnu potporu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 97/09, Broj 70/01,
Broj 113/97, Broj 107/96,
Broj 40/05, Broj 47/98
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA