PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-ako-vozilo-nema-hlew NN 77/2008

• 3.1. Ako je upotrijebljen vizualni pregled projekcije snopa kratkog svjetla na zaslonu ili fotometrijska metoda, mjerenje se mora provesti u tamnom okolišu (primjerice tamna komora) površine dostatno velike da omogući smještanje vozila i zaslona kako je prikazano na slici 1. Referentna središta glavnih svjetala moraju biti udaljena od zaslona barem 10 m.


Stranica 2008-07-77-2554 NN 77/2008

• 3.3. Ako je upotrijebljen zaslon, njegovo označivanje, položaj i usmjerenost u odnosu na tlo i na središnju uzdužnu ravninu vozila mora biti takvo da se može osigurati ponovno izvođenje mjerenja nagiba snopa kratkog svjetla s točnošću od ± 0,5 mrad (nagib ± 0,05%).


Internet NN 77/2008

• 3.4. Za vrijeme mjerenja temperatura prostora mora biti između 10 i 30 °C.


Internet stranice NN 77/2008

• 4.2. Gume moraju biti napuhane do tlaka za puno opterećenje koji je naveo proizvođač. Vozilo mora biti potpuno napunjeno (gorivom, vodom, uljem) i opremljeno svim priborima i alatima koje je naveo proizvođač. Potpuna napunjenost gorivom znači da spremnik goriva mora biti napunjen do ne manje od 90% svoga kapaciteta.


Internet stranice NN 77/2008 • 4.4. Vozilo mora barem 8 sati biti izloženo temperaturi naznačenoj u točki 3.4.
Internet stranice NN 77/2008 • 4.5. Ako su upotrijebljene fotometrijska ili vizualna metoda, bilo bi poželjno da se glavna svjetla, s dobro definiranim zasjenjenjem snopa kratkog svjetla, ugrade na ispitivano vozilo radi olakšanja mjerenja. Ostala su sredstva dopuštena za dobivanje preciznijeg očitanja (primjerice odstranjenje leće glavnog svjetla).
Internet stranice NN 77/2008 • Promjene u nagibu ili kratkog svjetla ili vozila, ovisno o izabranoj metodi, moraju se mjeriti odvojeno za svaku stranu vozila. Rezultati dobiveni za lijeva i desna glavna svjetla pod svim uvjetima opterećenja navedenim u dodatku 5. ovoga priloga moraju biti unutar granica postavljenih u točki 5.5. Opterećenje se mora uspostavljati postupno, bez podvrgavanja vozila pretjeranim šokovima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 77/2008
• Prije svakog mjerenja vozilo mora biti zanjihano kako je navedeno u točki 5.4. dolje.

Poslovne stranice NN 77/2008
• 5.2.1. Ako se ni jedan od tri izmjerena rezultata ne razlikuje više od 2 miliradijana (mrad) (nagib 0,2%) od aritmetičke sredine rezultata, ta aritmetička sredina čini konačni rezultat.

Servis NN 77/2008 • 5.2.2. Ako se bilo koje mjerenje razlikuje od aritmetičke sredine rezultata više od 2 miliradijana (mrad) (nagib 0,2%), mora se provesti daljnji niz od 10 mjerenja, čija će aritmetička sredina činiti konačni rezultat.
Glasnik NN 77/2008 • Ovjes vozila i bilo koji drugi dio koji vjerojatno utječe na nagib snopa kratkog svjetla mora se pokrenuti u skladu s metodama opisanima ispod.
Novo NN 77/2008 • Međutim, tehničke mjerodavne vlasti i proizvođači mogu zajednički predložiti druge metode (ili pokusne ili osnovane na proračunima), osobito kad ispitivanje postavlja posebne probleme, pod uvjetom da su takvi proračuni očigledno opravdani.
Poslovi NN 77/2008 • Tijek njihanja mora završiti s krajem ciklusa. Prije mjerenja, vozilo mora spontano dospjeti u stanje mirovanja. Umjesto uporabe pomičnih platformi, isti učinak može se postići pomicanjem vozila naprijed natrag za barem jedan puni okret kotača.
Poticaji NN 77/2008 • 5.4.2. Kategorije vozila M2, M3 i N s konvencionalnim ovjesom
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 109/96, Broj 31/94, Broj 100/04, Broj 24/02, Broj 67/01, Broj 72/04


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled