PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-nacela-tarifnog-sustava-tmoh NN 70/2005

• »(5) Korisnik plaća cijenu usluge prema cjeniku usluga koji utvrđuje davatelj usluga. Cijena usluge može sadržavati jednokratnu naknadu koja odgovara cijeni priključka, naknadu za mjesečno ili dulje obračunsko razdoblje koja odgovara cijeni pristupa telekomunikacijskom sustavu, cijenu ostvarenoga telekomunikacijskog prometa, kao i druge odgovarajuće sastavne dijelove tarifnog sustava.«


Stranica 2005-06-70-1373 NN 70/2005

• »(10) Vijeće Agencije može donijeti rješenje o izmjeni cijena usluga u slučaju nedostatka djelotvornoga tržišnog natjecanja, kad operator ili davatelj usluga sa znatnijom tržišnom snagom na mjerodavnom tržištu narušava načela transparentnosti, ravnopravnosti i troškovne usmjerenosti cijena usluga na sljedeće načine:


Internet NN 70/2005

• 3. ograničavanjem tržišnog natjecanja putem određivanja previsokih ili preniskih cijena usluga,


Internet stranice NN 70/2005

• 4. davanjem neopravdanih prednosti pojedinim korisnicima usluga,


Internet stranice NN 70/2005
• 4. određivanje cijena usluga prema cijenama na usporedivim tržištima.«

Internet stranice NN 70/2005
• »(12) Agencija mora osigurati da sustavi praćenja troškova, koje upotrebljavaju operatori i davatelji usluga sa znatnijom tržišnom snagom na mjerodavnom tržištu, budu prikladni za primjenu načela transparentnosti i troškovne usmjerenosti pri određivanju cijena usluga za krajnje korisnike usluga. Način praćenja troškova utvrđuje se odlukom Vijeća Agencije.«

Internet stranice NN 70/2005 • U stavku 8. riječi: »izgled i sadržaj obrasca zahtjeva iz stavka 1. ovoga članka, rokovi rješavanja zahtjeva« zamjenjuju se riječima: »izgled i sadržaj obrasca zahtjeva i rokovi rješavanja zahtjeva«.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 70/2005 • U stavku 2. na kraju rečenice točka se zamjenjuje zarezom i dodaju riječi: »a operatori, davatelji usluga i krajnji korisnici usluga nemaju pravo na nadoknadu troškova.«
Poslovne stranice NN 70/2005 • »(2) Zahtjev za davanje suglasnosti na prijenos prava na uporabu adresa, odnosno brojeva zajednički podnose Agenciji na propisanom obrascu oba operatora ili davatelja usluga iz stavka 1. ovoga članka, a Agencija može, ovisno o raspoloživim tehničkim mogućnostima, zaprimati zahtjev i elektroničkim putem.«
Pregledi NN 70/2005 • »(5) Način i uvjeti pružanja usluga prenosivosti broja i predodabira operatora u nepokretnoj i pokretnoj telekomunikacijskoj mreži te raspored i dinamika uvođenja tih usluga u Republici Hrvatskoj podrobnije se propisuju pravilnikom koji donosi ministar.«
Glasnik NN 70/2005 • »(4) Operatori i davatelji usluga moraju omogućiti korisnicima javnih telekomunikacijskih usluga besplatne pozive na jedinstveni europski broj za hitne službe, kao i na postojeće telefonske brojeve za hitne službe, s bilo kojega telefonskog uređaja, uključujući i sve javne telefonske govornice.
Novo NN 70/2005 • (5) Operatori i davatelji usluga moraju središnjem tijelu, nadležnom za zaprimanje poziva prema hitnim službama u skladu s posebnim propisom, dostavljati podatke o imenu i prezimenu ili nazivu pozivatelja, pozivajućem broju i lokaciji s koje je upućen poziv.«
Poslovi NN 70/2005 • »(6) Način, uvjeti i dinamika uvođenja i uporabe jedinstvenog europskog broja za hitne službe podrobnije se propisuju pravilnikom koji donosi ministar.«
Poticaji NN 70/2005 • »(3) Djelotvorno upravljanje radiofrekvencijskim spektrom, uključujući namjenu radiofrekvencijskih područja i dodjelu radijskih frekvencija, mora se temeljiti na načelima transparentnosti, objektivnosti, razmjernosti i nediskriminacije.«
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 121/03, Broj 31/00, Broj 150/08, Broj 67/96, Broj 130/06, Broj 175/03


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled