PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 33/2005 • (3) Operatori pokretnih telekomunikacijskih mreža su obvezni najkasnije do 30. lipnja 2005. godine pružiti korisnicima svojih usluga, na njihov zahtjev, uslugu prenosivosti broja na način određen ovom Odlukom. Vijeće Agencije može, na zahtjev operatora pokretnih telekomunikacijskih mreža dostavljen Agenciji do 30. svibnja 2005. godine, uz navođenje opravdanih tehničkih razloga, donijeti odluku o odgodi uvođenja prenosivosti broja u pokretnim mrežama, za najviše 120 dana od isteka roka propisanog ovim stavkom.
NN 33/2005 • (5) Hrvatska Agencija za telekomunikacije je obvezna najkasnije do 1. kolovoza 2005. godine uspostaviti CABP prenesenih brojeva.
NN 33/2005 • III. Pravila administrativnog postupka prijenosa brojeva prikazana u Dodatku I su:
NN 33/2005 • (1) Postupak prijenosa zatraženog broja provest će se u najkraćem mogućem roku, kako bi se u najvećoj mogućoj mjeri skratilo vremensko razdoblje u kojem se pretplatniku ili korisniku telekomunikacijske usluge koji prenosi svoj broj ne pruža telekomunikacijska usluga. Ovaj rok ni u kome slučaju ne može biti duži od najdužeg trajanja postupka prijenosa broja određenog člankom 6. stavkom 2. Pravilnika o prenosivosti broja i predodabiru operatora.
NN 33/2005 • (3) Korisnik usluga u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži, koji želi prenijeti svoj broj, podnosi Zahtjev za prijenos broja primatelju broja, zajedno sa zahtjevom za zasnivanje pretplatničkog odnosa ili za otvaranje korisničkog zapisa.
NN 33/2005 • (4) Pretplatnik u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži podnosi zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa u pokretnoj mreži primatelja broja, dok korisnik koji nije u pretplatničkom odnosu podnosi zahtjev za otvaranje korisničkog zapisa u telekomunikacijskoj mreži primatelja broja.
NN 33/2005 • (5) Primatelj broja prije zasnivanja pretplatničkog odnosa ili otvaranja korisničkog zapisa s korisnikom koji zahtjeva prijenos broja mora izvršiti provjeru identiteta pretplatnika, odnosno korisnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 33/2005 • (7) Zahtjev za prijenos broja koji predstavlja ujedno i konačni zahtjev za raskidanje pretplatničkog odnosa ili zatvaranja korisničkog zapisa mora biti sastavljen na obrascu propisanom od strane Agencije i sadržavati:
NN 33/2005 • – ime, prezime i adresu pretplatnika/korisnika, adresu priključka (u nepokretnoj mreži)
NN 33/2005 • – tvrtka, sjedište tvrtke, ime i prezime ovlaštene osobe, adresu priključka (u nepokretnoj mreži)
NN 33/2005 • – izričitu izjavu korisnika da time ujedno podnosi zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa s davateljem broja,
NN 33/2005 • – izričito ovlaštenje korisnika primatelju broja da ovaj zahtjev uputi davatelju broja,
NN 33/2005 • – izričitu suglasnost korisnika da se njegovi osobni podaci u svrhu prijenosa broja prikupljaju, obrađuju i razmjenjuju između operatora i Agencije,
NN 33/2005 • – izvadak iz sudskog registra ili obrtnica (ne stariji od 6 mjeseci)
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 154/03, Broj 1/97,
Broj 4/02, Broj 124/02,
Broj 76/97, Broj 58/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA