PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-8-pretplatnik-mora-prije-fsbp NN 33/2005

• (9) Primatelj broja mora korisnika koji zahtijeva prijenos broja pravovremeno informirati o postupku prijenosa broja, a osobito o:


Stranica 2005-03-33-664 NN 33/2005

• b. gubitku usluga koje koristi u mreži davatelja broja nakon prijenosa broja u mrežu primatelja broja,


Internet NN 33/2005

• c. opsegu korištenja i aktivaciji usluga kod primatelja broja,


Internet stranice NN 33/2005

• d. načinu podmirivanja tekućih dugovanja za obavljene telekomunikacijske usluge u mreži davatelja broja,


Internet stranice NN 33/2005
• (10) Primatelj broja dostavlja Zahtjev za prijenos broja davatelju broja pisanim putem ili elektroničkim putem sukladno važećem Zakonu o elektroničkom potpisu, što se ujedno smatra konačnim zahtjevom pretplatnika za raskidanje pretplatničkog odnosa u telekomunikacijskoj mreži davatelja broja, odnosno konačnim zahtjevom za zatvaranje korisničkog zapisa korisnika usluga u nepretplatničkom sustavu plaćanja.

Internet stranice NN 33/2005
• (11) Primatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o dostavljenom Zahtjevu za prijenos broja davatelju broja putem za to predviđenog sučelja.

Internet stranice NN 33/2005 • (12) Nakon što je primatelj broja dostavio Zahtjev za prijenos broja davatelju broja, korisnik ne može zatražiti otkazivanje prijenosa broja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 33/2005 • (14) Nakon što zaprimi Zahtjev za prijenos broja, davatelj broja će bez odgode započeti postupak pripreme mreže za prijenos broja. Postupak provjere mogućnosti prijenosa broja i pripreme mreže za prijenos broja ne može trajati duže od 5 radnih dana od dana kada je davatelj broja zaprimio Zahtjev za prijenos broja, te će u ovom istom roku davatelj broja potvrditi primatelju broja prijenos broja u zatraženom datumu i vremenskom okviru prijenosa broja.
Poslovne stranice NN 33/2005 • (15) Davatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o poslanoj potvrdi primatelju broja iz prethodnog stavka ove Odluke.
Pregledi NN 33/2005 • (16) Nakon završetka postupka pripreme mreže za prijenos broja iz stavka (14) članka III. ove Odluke, davatelj broja i primatelj broja će provesti postupak prijenosa broja na dan i u vremenskom okviru određenom u Zahtjevu za prijenos broja, pri čemu će se zahtjevi rješavati prema redoslijedu zaprimanja zahtjeva.
Glasnik NN 33/2005 • (18) Davatelj broja će nakon isključenja broja iz svoje mreže o tome bez odgode obavijestiti CABP prenesenih brojeva putem za to predviđenog sučelja.
Novo NN 33/2005 • (19) Primatelj broja će po uspješno provedenom postupku prijenosa broja, tj. po uključenju broja u svoju mrežu, o tome bez odgode obavijestiti CABP prenesenih brojeva putem za to predviđenog sučelja.
Poslovi NN 33/2005 • (21) U slučaju da se zatraženi broj ne može prenijeti ili će doći do kašnjenja u prijenosu zatraženog broja, davatelj broja će o razlozima nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja (pozivajući se na postojeći Zahtjev za prijenos broja) detaljno obavijestiti pisanim ili elektroničkim putem primatelja broja, u roku od najviše tri radna dana od dana primitka zahtjeva, a u slučaju kašnjenja prijenosa broja, davatelj broja obavijestit će primatelja broja i o datumu nakon kojeg će biti moguće provesti postupak prijenosa broja.
Poticaji NN 33/2005 • (22) Davatelj broja obavještava CABP prenesenih brojeva o odbijanju ili odgodi Zahtjeva za prijenos broja iz prethodnog stavka ove Odluke.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 76/09, Broj 98/06, Broj 66/97, Broj 55/05, Broj 11/00, Broj 29/94


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled