PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-23-primatelj-broja-obavjestava-ykvt NN 33/2005

• (24) Po primitku obavijesti o kašnjenju iz stavka (21) članka III. ove Odluke, primatelj broja će u dogovoru s korisnikom koji je podnio Zahtjev za prijenos broja, dogovoriti novi datum prijenosa broja koji će biti nakon datuma navedenog u stavku (21) članka III. ove Odluke, te isti dostaviti davatelju broja.


Stranica 2005-03-33-664 NN 33/2005

• (26) Davatelj broja će pretplatniku ispostaviti račun za tekuće dugovanje za obavljene telekomunikacijske usluge za mjesec u kojem je izvršen prijenos broja.


Internet NN 33/2005

• (27) Razlozi nemogućnosti ili kašnjenja prijenosa broja mogu biti:


Internet stranice NN 33/2005

• a. pogrešno, odnosno nepotpuno ispunjen zahtjev za prijenos broja (npr. ako se zahtjev odnosi na nepostojeći broj, ako je zahtjev podnesen od strane neovlaštene osobe i sl.),


Internet stranice NN 33/2005
• d. ako se zatraženi broj već nalazi u postupku prijenosa odnosno u slučaju postojanja ranije predanog zahtjeva za prijenos istog broja,

Internet stranice NN 33/2005
• e. ako je pretplatnički broj za koji se traži prijenos, privremeno ili trajno isključen iz mreže davatelja broja,

Internet stranice NN 33/2005 • f. ako je zahtjevani datum prijenosa broja kraći od roka propisanog u stavku (14) ili duži od 60 dana od dana podnošenja zahtjeva za prijenos broja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 33/2005 • h. ako se zahtjev za prijenos broja ne odnosi na sve brojeve unutar usluge VPN grupe.
Poslovne stranice NN 33/2005 • (28) U slučaju da dođe do opravdanog kašnjenja u prijenosu zatraženog broja, točan datum i vremenski okvir prijenosa broja sporazumno dogovaraju davatelj broja i primatelj broja.
Pregledi NN 33/2005 • (29) Ako primatelj broja po zaprimanju obavijesti iz stavka (21) članka III. ove Odluke ocijeni navedene razloge nemogućnosti prijenosa broja neopravdanima, može uputiti pisani prigovor Agenciji u roku od 8 dana od dana zaprimanja pisane obavijesti. Agencija je obvezna riješiti pisani prigovor podnositelju prigovora u roku od 15 dana od dana zaprimanja navedenog prigovora. Ako Agencija utvrdi opravdanost prigovora primatelja broja, rješenjem će naložiti davatelju broja provedbu prijenosa zatraženog broja u za to primjerenom roku.
Glasnik NN 33/2005 • (31) Neiskorišteni iznos na prepaid računu korisnika davatelja broja se ne može prenositi i koristiti za plaćanje usluga primatelja broja.
Novo NN 33/2005 • (32) Primatelj broja je dužan u roku od 24 sata nakon što je preneseni broj stavio u »mirovanje« obavijestiti davatelja broja o istom, a nakon isteka razdoblja mirovanja će vratiti preneseni broj operatoru kojem je primarnom dodjelom dodijeljen broj.
Poslovi NN 33/2005 • (34) Do trenutka uspostave CABP prenesenih brojeva operatori će razmjenjivati podatke o prenesenim brojevima pisanim ili elektroničkim putem, a primatelj broja se obvezuje nakon provedenog postupka prijenosa broja, o tome bez odgode izvijestiti sve ostale operatore na tržištu. Operatori su obvezni najmanje jednom mjesečno dostaviti Agenciji listu prenesenih brojeva u svoju mrežu s podacima o datumu prijenosa i davatelju broja, listu odbijenih zahtjeva za prijenos broja s naznakom datuma i razloga odbijanja, listu odgođenih zahtjeva za prijenos broja s naznakom datuma i razloga odgode zahtjeva i sl.
Poticaji NN 33/2005 • IV. Osnovna pravila usmjeravanja telekomunikacijskog prometa prema prenesenim brojevima
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 79/07, Broj 18/07, Broj 82/09, Broj 11/04, Broj 130/99, Broj 135/05


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled