PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 74/2005 • (3) Davatelj usluga potvrđuje i suglasan je da će tijekom prijelaznog perioda do 1. siječnja 2006. godine T-Com usluge biti dostupne Davatelju usluga jedino zajedno s uslugama obračuna i naplate koje su određene u Ugovoru o pružanju T-Com usluga. Nakon isteka navedenog prijelaznog razdoblja, Davatelj usluga će imati mogućnost zasebno zatražiti od T-Com-a pružanje usluga obračuna, fakturiranja i naplate Usluga s dodanom vrijednosti u ime Davatelja usluga, ili izabrati korištenje T-Com usluga bez dodatnih usluga obračuna, fakturiranja i naplate.
NN 74/2005 • (1) T-Com zadržava pravo izmijeniti cijene i Standardnu ponudu u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama i svim drugim primjenjivim zakonima i propisima.
NN 74/2005 • (2) Dodatno, ukoliko nadležno regulatorno tijelo donese odluku koja zahtijeva izmjenu cijena i/ili Standardne ponude za pružanje T-Com usluga, T-Com će prilagoditi svoje cijene/Standardnu ponudu sukladno odluci tog tijela.
NN 74/2005 • (3) Izmjene cijena i/ili Standardne ponude primjenjivat će se na Davatelja usluga u roku od 30 dana njihove objave. Ukoliko Davatelj usluga ne odbije te izmjene u roku od 30 dana od njihove objave, smatrat će se da je suglasan s uvedenim izmjenama.
NN 74/2005 • (1) Bez prejudiciranja bilo kakvih drugih pravnih ili ugovornih lijekova i bez obzira na što drugo navedeno u Ugovoru o pružanju T-Com usluga, T-Com može privremeno obustaviti Davatelju usluga pružanje T-Com usluga s trenutnim učinkom, uz pisanu obavijest Davatelju usluga 15 dana unaprijed:
NN 74/2005 • – ukoliko se Davatelj usluga ili njegov Korisnik ponaša na način koji ometa T-Com u pružanju T-Com usluga, odnosno koji ometa druge korisnike u korištenju usluga koje pruža T-Com, ili se ponaša na drugi način koji je protivan primjenjivim zakonima i propisima, a takvo ponašanje Davatelj usluga ne otkloni u roku od 15 dana od dana primitka T-Com-ove pisane obavijesti;
NN 74/2005 • – ukoliko T-Com utvrdi na strani Davatelja usluga postojanje bilo kojeg razloga za ograničavanje korištenja T-Com usluga na temelju ove Standardne ponude ili važećih propisa, a ovi razlozi ne budu otklonjeni od strane Davatelja usluga u roku od 15 dana od dana primitka T-Com-ove pisane obavijesti;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 74/2005 • – u slučaju kršenja obveza Davatelja usluga iz ove Standardne ponude koje bi moglo rezultirati u značajnoj materijalnoj šteti za T-Com;
NN 74/2005 • – u slučaju da Davatelj usluga propusti podmiriti bilo koji dugovani i nesporni račun za bilo koji dospjeli iznos za T-Com usluge pružene od strane T-Com-a u roku od 30 dana od dana Opomene, ili ne pruži, obnovi ili ponovo uspostavi financijsko jamstvo iz članka 7.3. ove Standardne ponude;
NN 74/2005 • – u slučaju da je to zatraženo od T-Com-a na temelju odluke nadležnog regulatornog tijela ili nadležnog suda.
NN 74/2005 • (4) Po prestanku razloga za privremenu obustavu pružanja usluge, na način određen ovim člankom, T-Com će Davatelju usluga ponovno omogućiti korištenje T-Com usluga.
NN 74/2005 • (5) Privremena obustava pružanja T-Com usluga neće se smatrati prekidom u mreži u smislu odredbi iz Priloga D.
NN 74/2005 • (7) Davatelj usluga prihvaća i suglasan je da tijekom privremene obustave T-Com usluga u skladu s odredbama ovog članka, Usluge s dodanom vrijednosti neće biti dostupne Korisnicima.
NN 74/2005 • (8) T-Com može raskinuti Ugovor o pružanju T-Com usluga slanjem pisane obavijesti s trenutnim učinkom ukoliko je pružanje usluge privremeno obustavljeno u skladu sa stavcima 1. i 2. ovog članka, a razlozi koji su uzrokovali privremenu obustavu nisu otklonjeni od strane Davatelja usluga u roku 30 dana od dana privremene obustave pružanja usluge.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 101/01, Broj 94/07,
Broj 34/08, Broj 2/07,
Broj 167/03, Broj 26/92
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA