PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-9-pravne-posljedice-raskida-alro NN 74/2005

• (10) U slučajevima privremene obustave navedenim u stavcima 1., 2., i 3. ovog članka, kao i u slučaju raskida Ugovora navedenog u stavku 8. ovog članka, Davatelj usluga neće imati pravo na naknadu štete ili na oslobođenje od naknade štete koja je uslijed toga nastala, osim ukoliko je to pravo predviđeno hrvatskim prisilnim propisima.


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• (2) Ograničenje odgovornosti ugovornih stana odredit će se Ugovorom o pružanju T-Com usluga. U svakom slučaju, nijedna strana neće biti odgovorna za indirektnu štetu.


Internet NN 74/2005

• (3) Ugovorne strane se neće smatrati odgovornim za neispunjenje ili za zakašnjenje u ispunjenju njihovih obveza iz Ugovora o pružanju T-Com usluga niti za povezane štete ukoliko je neispunjenje ili zakašnjenje u neispunjenju nastupilo iz razloga koji se smatraju višom silom. Višom silom se smatraju događaji čiji se učinci nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili umanjiti, kao što su velike vremenske nepogode, potres, poplava, požar ili udar groma. U slučaju da je bilo koja od ugovornih strana ometena u izvršavanju svojih obveza iz Ugovora o pružanju T-Com usluga uslijed više sile, ta ugovorna strana je obvezna bez odgađanja obavijestiti drugu ugovornu stranu o razlozima te priložiti dokaze o postojanju više sile u roku 48 sati.


Internet stranice NN 74/2005

• (4) U slučaju iz stavka 3. ovog članka, ometena strana će dostaviti i procjenu trajanja razdoblja tijekom kojeg će, prema vlastitoj procjeni, biti onemogućena ispunjavati obveze iz Ugovora o pružanju T-Com usluga. Nakon što je nastup događaja koji se smatraju višom silom dokazan, ugovorne strane mogu, nakon razgovora vođenih u dobroj vjeri, dogovoriti daljnje izvršavanje Ugovora o T-Com uslugama.


Internet stranice NN 74/2005
• (6) U slučaju bilo kakvih tužbi ili zahtjeva za naknadom štete koju Korisnik postavi T-Com-u, a odnosi se na Uslugu s dodanom vrijednosti koju pruža Davatelj usluga, Davatelj usluga će poduzeti najveće napore kako bi stupio u pokrenuti pravni postupak umjesto T-Com-a. U svakom slučaju, Davatelj usluga će biti obvezan nadoknaditi T-Com-u sve iznose koje bi T-Com morao platiti Korisniku sukladno sudskoj odluci i/ili zahtjevu za naknadu štete kao i sve druge štete i troškove koje T-Com pretrpi u vezi s tim tužbama i/ili zahtjevima.

Internet stranice NN 74/2005
• (1) T-Com i Davatelj usluga su obvezni držati u tajnosti sve povjerljive podatke koje T-Com i/ili Davatelj usluga stekne ili bude upoznat s njima tijekom pregovora oko T-Com usluga, a najranije od trenutka zaprimanja Zahtjeva Davatelja usluga za T-Com usluge od strane T-Com-a.

Internet stranice NN 74/2005 • (2) Sva druga pitanja vezana uz povjerljivost podataka odredit će se Ugovorom o pružanju T-Com usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 74/2005 • Ugovor o pružanju T-Com usluga između T-Com-a i Davatelja usluga sklapa se na neodređeno vrijeme. T-com je ovlašten raskinuti Ugovor sukladno odredbama ove Standardne ponude i važećim propisima. Davatelj usluga je ovlašten raskinuti Ugovor dostavom pisane obavijesti T-Com-u 60 dana unaprijed.
Poslovne stranice NN 74/2005 • (1) U slučaju bilo kakvog spora koji proizlazi iz ili je u vezi s T-Com uslugama, T-Com i Davatelj usluga će najprije pokušati riješiti spor na miran način. Smatrat će se da je pokušaj da se spor riješi na miran način propao ukoliko jedna strana obavijesti o tome drugu u pisanom obliku.
Pregledi NN 74/2005 • (2) Svi sporovi koji proizlaze iz ili su u vezi s T-Com uslugama i/ili ovom Standardnom ponudom, a u nadležnosti su nadležnog regulatornog tijela, riješit će se pred tim tijelom.
Glasnik NN 74/2005 • (1) Svi prilozi ovoj Standardnoj ponudi tumačit će se u skladu s ovom Standardnom ponudom.
Novo NN 74/2005 • (2) T-Com će objaviti te učiniti dostupnima ovu Standardnu ponudu te sve izmjene i dopune ovoj Standardnoj ponudi na način određen važećim propisima.
Poslovi NN 74/2005 • (4) Postojeći Davatelj usluga T-Com usluga dužan je dostaviti T-Com-u bankarsko jamstvo iz članka 7.3. ove Standardne ponude u trenutku sklapanja izmijenjenog Ugovora o pružanju T-Com usluga, i to u iznosu koji je jednak zbroju iznosa koje je T-Com obračunao na ime pružanja T-Com usluga Davatelju usluga tijekom prethodna tri mjeseca.
Poticaji NN 74/2005 • (5) U roku 15 dana nakon stupanja na snagu ove Standardne ponude, T-Com će o istome obavijestiti Davatelje usluga koji se već koriste T-Com uslugama, te im istovremeno dostaviti prijedlog novog Ugovora o pružanju T-Com usluga. Ukoliko u roku od 30 dana od dana po dostavi prijedloga novog Ugovora, Davatelj usluga ne prihvati novi Ugovor o pružanju T-Com usluga, postojeći ugovor o pružanju T-Com usluga sklopljen između T-Com-a i Davatelja usluga smatrat će se raskinutim.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 49/04, Broj 178/04, Broj 73/99, Broj 59/09, Broj 137/04, Broj 60/92


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled