PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 45/2005 • 3. ukupan broj lokalnih petlji kojima se zahtijeva pristup na svakoj zatraženoj lokaciji,
NN 45/2005 • 5. vrstu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji za svaku zatraženu lokalnu petlju,
NN 45/2005 • 6. iskazanu namjeru pretplatnika o sklapanju pisanog ugovora s operatorom korisnikom o pružanju telekomunikacijskih usluga za koje je potreban pristup izdvojenoj lokalnoj petlji,
NN 45/2005 • 7. iskazanu namjeru pretplatnika o zadržavanju važećega pisanog ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga, koji je sklopljen s proglašenim operatorom ili s drugim operatorom korisnikom (ako postoji), u slučaju zajedničkog pristupa lokalnoj petlji,
NN 45/2005 • (3) Ako proglašeni operator utvrdi da zaprimljeni zahtjev za sklapanje ugovora ne sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka, u roku od osam dana zatražit će dopunu zahtjeva od operatora korisnika. Ako se utvrdi da ni dopunjeni zahtjev operatora korisnika nije potpun u smislu odredbe ovoga stavka, proglašeni operator zatražit će dodatnu dopunu zahtjeva u daljnjem roku od osam dana.
NN 45/2005 • (4) Proglašeni operator mora razmotriti svaki zaprimljeni zahtjev za sklapanje ugovora, koji sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka i izrađen je u skladu s uvjetima iz standardne ponude, te sklopiti ugovor s operatorom korisnikom u roku od petnaest dana od dana zaprimanja tog zahtjeva, osim u slučaju iz članka 10. ovoga Pravilnika.
NN 45/2005 • (5) Skopljeni ugovor mora se temeljiti na uvjetima utvrđenima u standardnoj ponudi, te mora osobito sadržavati i sljedeće odredbe:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 45/2005 • 2. o vrstama usluga koje proglašeni operator nastavlja pružati pretplatniku,
NN 45/2005 • 1. kakvoća lokalne petlje nije prikladna za povezivanje potrebne opreme operatora korisnika i pružanje zahtijevanih usluga,
NN 45/2005 • 2. izdvajanje lokalne petlje narušava cjelovitost telekomunikacijske mreže,
NN 45/2005 • (2) U slučaju odbijanja zahtjeva za sklapanje ugovora iz stavka 1. točke 3. ovoga članka, operator korisnik može u dopuni svojeg zahtjeva za sklapanje ugovora predložiti proglašenom operatoru drugu vrstu kolokacije ili zajedničke uporabe opreme, i to u roku od 30 dana od dana zaprimanja obavijesti o odbijanju zahtjeva.
NN 45/2005 • (3) Proglašeni operator mora razmotriti dopunjeni zahtjev operatora korisnika iz stavka 2. ovoga članka u skladu s odredbom članka 9. stavka 4. ovoga Pravilnika.
NN 45/2005 • (1) Ugovor može izvanredno prestati važiti po zaprimanju pisane obavijesti operatora korisnika ili proglašenog operatora, uz otkazni rok utvrđen u standardnoj ponudi, te uz uvjete iz ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga, sklopljenog između operatora korisnika i pretplatnika.
NN 45/2005 • (2) Za izvanredni prestanak važenja ugovora iz stavka 1. ovoga članka mora biti ispunjen jedan od sljedećih uvjeta:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 52/91, Broj 106/03,
Broj 103/03, Broj 10/94,
Broj 66/97, Broj 44/04
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA