PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-da-je-operator-aawh NN 45/2005

• 2. da operator korisnik nije podmirio dospjela dugovanja na temelju ugovora u roku duljem od 30 dana.


Stranica 2005-04-45-893 NN 45/2005

• (1) Proglašeni operator mora pružiti operatoru korisniku uslugu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji u roku od najviše deset dana od dana sklapanja ugovora.


Internet NN 45/2005

• (2) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, proglašeni operator i operator korisnik mogu dogovoriti početak pružanja usluge pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji u roku od najviše 60 dana, u svrhu prikladnijeg ostvarivanja kolokacije i uz uvjet da nisu prethodno sklopili ugovor o pristupu izdvojenoj lokalnoj petlji u istoj prostoriji glavnog razdjelnika.


Internet stranice NN 45/2005

• (3) Ako je za postavljanje kolokacijske opreme i/ili izgradnju kolokacijskih prostorija potrebno pribaviti građevinsku dozvolu, rok iz stavka 2. ovoga članka počinje teći od dana konačnosti građevinske dozvole.


Internet stranice NN 45/2005
• (6) U slučaju fizičke kolokacije, pri kojoj operator korisnik nema pristup prostoriji glavnog razdjelnika, proglašeni operator mora osigurati odgovarajući broj kanalizacijskih cijevi za povezivanje opreme operatora korisnika s prostorijom glavnog razdjelnika.

Internet stranice NN 45/2005
• (8) U slučaju zajedničkog pristupa lokalnoj petlji potrebnu opremu za odvajanje pojasa frekvencijskog spektra izdvojene lokalne petlje (splitter) osiguravaju i puštaju u rad, u skladu s međusobnim dogovorom, proglašeni operator ili operator korisnik.

Internet stranice NN 45/2005 • (1) Agencija ustrojava i vodi upisnik standardnih ponuda u obliku baze podataka, koja sadržava popis standardnih ponuda na koje je dana suglasnost Vijeća Agencije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 45/2005 • 2. klasifikacijska oznaka, urudžbeni broj i nadnevak suglasnosti Vijeća Agencije,
Poslovne stranice NN 45/2005 • 4. podaci o sklopljenim ugovorima na temelju standardne ponude,
Pregledi NN 45/2005 • 5. podaci o broju izdvojenih lokalnih petlji na temelju sklopljenih ugovora iz točke 4. ovoga stavka,
Glasnik NN 45/2005 • 7. nadnevak pokretanja svakog spora, koji je pokrenuo operator korisnik u vezi s uvjetima iz standardne ponude, te pripadajući podaci u vezi s tim sporovima,
Novo NN 45/2005 • 9. klasifikacijska oznaka, urudžbeni broj i nadnevak rješenja Vijeća Agencije iz članka 7. stavka 1. ovoga Pravilnika,
Poslovi NN 45/2005 • 3. pripadajuća rješenja Vijeća Agencije o izmjeni ili dopuni standardne ponude.
Poticaji NN 45/2005 • (5) Iznimno od odredbe stavka 4. ovoga članka, neće se objaviti standardna ponuda, odnosno izmjene ili dopune standardne ponude, ako je Vijeće Agencije ili nadležni sud, na zahtjev stranke u postupku, odgodio, do konačne sudske odluke, pravne učinke rješenja, odnosno izvršenja rješenja Vijeća Agencije u vezi s tom standardnom ponudom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 148/09, Broj 114/00, Broj 86/92, Broj 34/01, Broj 2/07, Broj 43/09


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled