PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2007 • 3. OPĆI UVJETI ODOBRAVANJA POTPORA ZA SANACIJU I/ILI RESTRUKTURIRANJE KOJE SE POJEDINAČNO PRIJAVLJUJU KOMISIJI
NN 20/2007 • 25. Da bi mogla biti odobrena od strane Komisije, potpora za sanaciju iz točke 15.:
NN 20/2007 • (a) mora se sastojati od pomoći održanju likvidnosti u obliku davanja jamstva za zajam ili zajma(15); u oba slučaja zajam mora biti odobren uz kamatnu stopu koja je barem usporediva s onom koja se naplaćuje kod zajmova zdravim poduzetnicima, a naročito s referentnim kamatnim stopama koje utvrđuje Komisija; svaki zajam mora biti vraćen, a svako jamstvo mora prestati najdulje u roku od šest mjeseci od isplate prvog obroka poduzetniku;
NN 20/2007 • (b) mora biti opravdana ozbiljnim socijalnim poteškoćama i ne smije imati neopravdane negativne učinke »prelijevanja«na druge Države članice;
NN 20/2007 • (d) mora biti ograničena na iznos koji je potreban za održavanje poduzetnika na životu tijekom razdoblja do odobravanja potpore; taj iznos može obuhvaćati potporu za hitne strukturne mjere u smislu točke 16.; potrebni iznos mora se temeljiti na potrebama za likvidnim sredstvima poduzetnika koje su prouzročene gubicima; pri određivanju tog iznosa uzimat će se u obzir rezultat dobiven primjenom formule navedene u Dodatku; potpora za sanaciju koja premašuje iznos dobiven primjenom te formule mora se valjano objasniti;
NN 20/2007 • (e) mora ispunjavati uvjet iz Odjeljka 3.3. (jednokratna dodjela potpore).
NN 20/2007 • 26. U slučaju kada Država članica dostavi plan restrukturiranja u roku od šest mjeseci od dana odobrenja potpore, odnosno u slučaju neprijavljene potpore, šest mjeseci od provedbe mjere, rok za povrat zajma ili istek jamstva produžit će se sve dok Komisija ne donese svoju odluku o tom planu, osim ako Komisija ne odluči da takvo produženje nije opravdano.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 20/2007 • (a) vjerodostojan i obrazložen plan restrukturiranja ili likvidacije, ili
NN 20/2007 • (b) dokaz da je zajam vraćen u cijelosti i/ili da je jamstvo isteklo prije isteka šestomjesečnog roka.
NN 20/2007 • 28. U svakom slučaju, Komisija može odlučiti pokrenuti takav postupak, ne dovodeći u pitanje članak 23. Uredbe (EZ) br. 659/1999 i mogućnost pokretanja postupka pred Europskim sudom u smislu članka 88. stavka 2. podstavka 2. Ugovora, ako smatra da je zajam ili jamstvo bilo zlouporabljeno ili da, nakon što je istekao šestomjesečni rok, propuštanje povrata potpore više nije opravdano.
NN 20/2007 • 30. Komisija će ako je to moguće u roku od jednog mjeseca nastojati donijeti odluku u odnosu na potpore za sanaciju koje ispunjavaju sve uvjete iz Odjeljka 3.1.1. te uz sljedeće kumulativne pretpostavke:
NN 20/2007 • (a) da predmetni poduzetnik zadovoljava barem jedan od tri kriterija iz točke 10.:
NN 20/2007 • 31. Potpore za restrukturiranje izazivaju posebne probleme za tržišno natjecanje budući da mogu prebaciti nepravedan dio tereta strukturne prilagodbe i s njom povezanih socijalnih i gospodarskih problema na druge proizvođače koji posluju bez potpora, te na druge Države članice. Opće načelo stoga treba biti da se dodjela potpora za restrukturiranje dopušta kada je moguće dokazati da to nije suprotno interesima Zajednice.
NN 20/2007 • To je jedino moguće ako se ispune strogi kriteriji, te ako je sigurno da će narušavanje tržišnog natjecanja biti prevladano koristima koje su nastale kao posljedica opstanka poduzetnika (primjerice, kada je jasno da bi neto učinak otpuštanja viška radnika uzrokovanog propašću poduzetnika, zajedno s učinkom na njegove dobavljače, pojačao probleme zapošljavanja ili iznimno, kada bi nestanak poduzetnika imao za posljedicu monopol ili oligopol (visoko koncentrirano tržište), te da u načelu postoje odgovarajuće kompenzacijske mjere u korist konkurenata na tržištu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 83/02, Broj 13/93,
Broj 37/95, Broj 109/93,
Broj 141/06, Broj 2/05
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA