PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-centralna-pripremnica-mora-kjvr NN 75/2008

• 1.17.4. Prostorije i priručni prostori za čuvanje hrane i pića te način čuvanja


Stranica 2008-07-75-2493 NN 75/2008

• (2) Prostorije iz stavka 1. ovog članka za čuvanje lako pokvarljive hrane moraju biti opremljene rashladnim komorama ili hladnjacima odgovarajućeg kapaciteta, kojima se omogućava odvojeno čuvanje hrane različitog porijekla.


Internet NN 75/2008

• (3) Iznimno od stavaka 1. i 2. ovog članka, u objektu koji ima do 50 smještajnih jedinica, umjesto prostorija za spremanje i čuvanje namirnica, može biti i odvojeni prostor u kuhinji, opremljen rashladnim komorama i/ili hladnjacima odgovarajućeg kapaciteta.


Internet stranice NN 75/2008

• (1) Ugostiteljski sadržaj u kojem se uslužuju pića i napici te pripremaju jednostavna jela mora imati točionik odgovarajuće površine.


Internet stranice NN 75/2008 • (3) Točionik je samostalna funkcionalna cjelina u zasebnoj prostoriji ili prostoru. Točionik može biti i samostalna funkcionalna cjelina na prostoru za usluživanje gostiju na otvorenom.
Internet stranice NN 75/2008 • (4) Točionik minimalno mora imati uređenje, opremu i uređaje sukladno Prilogu I. ovog Pravilnika, točkama 18.4. i 18.8.
Internet stranice NN 75/2008 • (5) Dvodjelni ili jednodjelni sudoper i stroj za pranje čaša, mogu biti smješteni i izvan točionika u neposrednoj blizini koja s točionikom čini funkcionalnu cjelinu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 75/2008
• (2) Ako se gosti uslužuju za šankom točionika, tada jelovnik i karta pića i napitaka moraju biti izloženi na šanku.

Poslovne stranice NN 75/2008
• (3) U jelovniku i karti pića i napitaka navode se jela, pića i napici i druge ugostiteljske usluge koje se nude gostima.

Servis NN 75/2008 • (4) Jelovnik i karta pića i napitaka ispisuju se na hrvatskom i najmanje na engleskom jeziku.
Glasnik NN 75/2008 • (6) Jelovnik i karta pića i napitaka obvezno se stavljaju na uvid gostu prije preuzimanja narudžbe.
Novo NN 75/2008 • (7) Jela, pića i napici te druge usluge navedene u jelovniku i karti pića moraju se uslužiti ako ih gost zahtjeva.
Poslovi NN 75/2008 • (1) Iznimno od članka 37. stavka 1. ovog Pravilnika, ugostitelj ne mora stavljati gostu na raspolaganje Jelovnik i kartu pića i napitaka u slučaju kada se usluge prehrane pružaju gostima po ugovorenoj usluzi (usluga: doručak – večera, doručak – ručak – večera, i sl.), a jela, pića i napici se u ugostiteljskom sadržaju uslužuju s integral postave i nude u zasebnim gastro posudama tako da gost ponuđena jela, pića i napitke odabire po želji i poslužuje se sam ili ga na njegov zahtjev uslužuje kuhar koji je na raspolaganju gostima.
Poticaji NN 75/2008 • (2) Kada se u ugostiteljskim sadržajima za usluživanje hrane, pića i napitaka u KAMPOVIMA primjenjuje način usluživanja iz stavka 1. ovog članka, umjesto jelovnika i karte pića i napitaka, ponuđena jela, pića i napici moraju biti gostu predstavljena putem odgovarajućih oznaka ili natpisa postavljenih na pultu uz svaku gastro posudu ili na drugi odgovarajući i primjeren način tako da gost bude obaviješten o kakvom se jelu, piću i napitku radi.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 9/07, Broj 154/02, Broj 94/08, Broj 152/04, Broj 82/09, Broj 59/02


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled