PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-duljinu-radnog-vremena-favl NN 5/2005

• Javni operator je obvezan osigurati tjedno radno vrijeme prema sljedećim mjerilima:


Stranica 2005-01-5-71 NN 5/2005

• 2. u poštanskim uredima koji posluju cjelodnevno, u pravilu se određuje rad subotom, s tim da u mjestima s više poštanskih ureda subotom posluje najmanje jedan poštanski ured. Javni operator može odrediti rad subotom, i u drugim poštanskim uredima vodeći računa o mjerilima propisanim čl. 14. ovog Pravilnika;


Internet NN 5/2005

• 3. u dane uoči blagdana javni operator može odrediti kraće radno vrijeme od propisanog, o čemu mora, najmanje dva dana prije blagdana obavijestiti Vijeće za poštanske usluge i korisnike putem sredstava javnog priopćavanja.


Internet stranice NN 5/2005

• Za vrijeme turističke sezone javni operator je obvezan odrediti radno vrijeme poštanskih ureda u turističkim mjestima ovisno o potrebama korisnika poštanskih usluga, a sukladno mjerilima propisanim člankom 14. ovog Pravilnika.


Internet stranice NN 5/2005
• Javni operator je obvezan odrediti radno vrijeme za dostavu poštanskih pošiljaka, s tim da svaki poštanski ured s dostavnim područjem, na užem dostavnom području, obavlja dostavu poštanskih pošiljaka najmanje svaki radni dan od ponedjeljka do petka, a subotom dostavu obavljaju samo pojedini poštanski uredi koje odredi javni operator, vodeći računa o potrebama korisnika i mjerilima propisanim Pravilnikom o općim uvjetima za obavljanje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.

Internet stranice NN 5/2005
• (1) Odluku o radnom vremenu poštanskih ureda (u daljnjem tekstu (Odluka) donosi javni operator, sukladno mjerilima propisanim ovim Pravilnikom, uz prethodnu obavijest Vijeću za poštanske usluge.

Internet stranice NN 5/2005 • (2) U slučaju ako se Odlukom nisu poštivala mjerila propisana ovim Pravilnikom, Vijeće za poštanske usluge će, najkasnije u roku od 30 dana od primitka Odluke, naložiti javnom operatoru usklađivanje radnog vremena s propisanim mjerilima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 5/2005 • (4) Obavijest o radnom vremenu mora biti istaknuta na ulazu u poštanski ured.
Poslovne stranice NN 5/2005 • Javni operator dužan je na prikladan način izvijestiti korisnike poštanskih usluga o otvaranju, zatvaranju i preseljenju poštanskih ureda, kao i o svim promjenama organizacije dostavnih područja.
Pregledi NN 5/2005 • Javni operator je obvezan uskladiti podjelu dostavnog područja s mjerilima propisanim ovim Pravilnikom najkasnije u roku od jedne godine nakon stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Glasnik NN 5/2005 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od objave u »Narodnim novinama«.
Novo NN 5/2005 • Na osnovi članka 132. Zakona o zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine« broj 94/01., 88/02., 149/02.,117/03., 30/04. i 177/04.) i članka 19. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine« broj 16/02., 24/02. i 58/03.), Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje na 13. sjednici održanoj 21. prosinca 2004. godine donijelo je
Poslovi NN 5/2005 • U Pravilniku o načinu propisivanja, izdavanja i naplaćivanja lijekova (»Narodne novine« broj 135/02., 158/03., 43/04. i 81/04 – u daljnjem tekstu: Pravilnik) članak 4. mijenja se i glasi:
Poticaji NN 5/2005 • Tiskanica recepta je veličine 21 cm x 14,5 cm (format A-5) čiji je oblik i sadržaj otisnut uz ovaj Pravilnik i njegov je sastavni dio.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 56/94, Broj 132/06, Broj 86/06, Broj 15/08, Broj 156/09, Broj 67/01


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled