PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/2005 • (9) Javni operator može, u cilju racionalnijeg obavljanja dostave poštanskih pošiljaka, za dostavna područja više poštanskih ureda organizirati dostavu pošiljaka iz jednog poštanskog ureda ili drugog ustrojstvenog dijela javne poštanske mreže.
NN 5/2005 • (11) Javni operator je obvezan na širem dostavnom području prilikom dostave obavljati prijam poštanskih pošiljaka mase do jedan kilogram i označene vrijednosti do 500,00 kuna, osim brzojavnih uputnica.
NN 5/2005 • (1) Javni operator je obvezan postaviti poštanske kovčežiće za prijam običnih pismovnih pošiljaka na cijelom području Republike Hrvatske, s tim da jedan poštanski kovčežić postavi za prosječno najviše 900 stanovnika. Prosječni broj stanovnika na poštanski kovčežić odnosi se na cijelo područje Republike Hrvatske.
NN 5/2005 • (2) Javni operator je obvezan osigurati pražnjenje svakog poštanskog kovčežića najmanje svaki radni dan odnosno svaki dan kada obavlja dostavu na dostavnom području na kojem se nalazi kovčežić.
NN 5/2005 • VII. RADNO VRIJEME POŠTANSKIH UREDA S KORISNICIMA POŠTANSKIH USLUGA
NN 5/2005 • (1) Radno vrijeme poštanskog ureda s korisnicima poštanskih usluga (u daljnjem tekstu: radno vrijeme) određuje javni operator na temelju sljedećih mjerila:
NN 5/2005 • 2. propisana mjerila kakvoće obavljanja univerzalnih poštanskih usluga;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 5/2005 • Mjerila kakvoće obavljanja univerzalnih poštanskih usluga propisana su odredbama Zakona o pošti, Pravilnika o općim uvjetima za obavljanje poštanskih usluga i ovog Pravilnika.
NN 5/2005 • Učinkovita uporaba sredstava javnog operatora utvrđuje se na temelju podataka o rezultatima poslovanja poštanskog ureda.
NN 5/2005 • (1) Pod posebnim uvjetima podrazumijeva se povećana potražnja korisnika za poštanskim uslugama za vrijeme turističke sezone, te kulturnih, gospodarskih, sportskih i drugih događanja.
NN 5/2005 • (3) U slučaju elementarne nepogode, poremećaja prometa, obilježavanja prigodnih događaja i sl., javni operator može, privremeno, promijeniti radno vrijeme, a o tome mora odmah obavijestiti Vijeće za poštanske usluge.
NN 5/2005 • (1) Radno vrijeme u tijeku dana može biti neprekidno, cjelodnevno, jednokratno, dvokratno i radno vrijeme u skraćenom trajanju.
NN 5/2005 • 2. cjelodnevno radno vrijeme (npr. 08.00 – 20.00 sati) u pravilu u gradovima. Javni operator nije obvezan osigurati cjelodnevno radno vrijeme u manjim gradovima ako se temeljem mjerila iz članka 14. ovog Pravilnika, utvrdi da ne postoji potreba za ovakvim radnim vremenom;
NN 5/2005 • 3. jednokratno radno vrijeme (npr. 08.00 – 15.00 sati, 10.00 – 17.00 sati i sl.) ili dvokratno radno vrijeme (npr. 08.00 – 12.00 i 16.00 – 19.00 sati) ili radno vrijeme u skraćenom trajanju (npr. 09.00 – 11.00 i sl.), u svim ostalim poštanskim uredima.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 95/94, Broj 43/95,
Broj 12/07, Broj 70/01,
Broj 103/03, Broj 138/06
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA