PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-mjerila-kakvoce-obavljanja-tdzo NN 5/2005

• 4. opravdanost investicije prema očekivanom rezultatu poslovanja poštanskog ureda;


Stranica 2005-01-5-71 NN 5/2005

• (5) Javni operator je obvezan otvoriti najmanje jedan poštanski ured na području svakog grada i općine, te drugim većim naseljima za koje se na temelju mjerila iz stavka 4. ovog članka utvrdi potreba otvaranja poštanskog ureda. Iznimno, javni operator nije obvezan otvoriti poštanski ured na području općine ako postojeća mreža poštanskih ureda može zadovoljiti mjerila kakvoće propisana Pravilnikom o općim uvjetima za obavljanje poštanskih usluga i ovim Pravilnikom.


Internet NN 5/2005

• (6) Javni operator može, na zahtjev zainteresirane pravne osobe, tijela državne uprave ili lokalne i područne (regionalne) samouprave, otvoriti poštanski ured.


Internet stranice NN 5/2005

• (7) Javni operator može otvoriti poštanski ured u smislu stavka 6. ovog članka pod uvjetom, da podnositelj zahtjeva snosi troškove izgradnje i opremanja poštanskog ureda ili osigura potrebni poslovni prostor i opremu za poštanski ured, te pod uvjetom da se na temelju elaborata o otvaranju poštanskog ureda utvrdi da poštanski ured neće poslovati s gubitkom. Elaborat o otvaranju poštanskog ureda izrađuje javni operator, a troškove njegove izrade snosi podnositelj zahtjeva.


Internet stranice NN 5/2005
• Uvjeti i postupak za zatvaranje i preseljenje poštanskog ureda

Internet stranice NN 5/2005
• (1) Javni operator može poštanski ured zatvoriti ili preseliti pod uvjetom da za korisnike poštanskih usluga osigura razinu kakvoće obavljanja poštanskih usluga propisanu ovim Pravilnikom.

Internet stranice NN 5/2005 • (2) Prije odluke o zatvaranju ili preseljenju poštanskog ureda javni operator je obvezan izraditi elaborat o načinu obavljanja poštanskih usluga nakon zatvaranja ili preseljenja poštanskog ureda.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 5/2005 • (4) Javni operator može privremeno zatvoriti ili privremeno preseliti poštanski ured (zbog preuređenja i sl.) pod uvjetom da za korisnike poštanskih usluga osigura razinu kakvoće obavljanja poštanskih usluga propisanu ovim Pravilnikom. Javni operator je obvezan o namjeri privremenog zatvaranja ili privremenog preseljenja poštanskog ureda dužeg od 60 dana, te o ponovnom otvaranju, izvijestiti Vijeće za poštanske usluge.
Poslovne stranice NN 5/2005 • VI. ODRE?IVANJE PODRUČJA NA KOJEMU JE JAVNI OPERATOR OBVEZAN OSIGURATI PRIJAM I URUČENJE POŠTANSKIH POŠILJAKA
Pregledi NN 5/2005 • (1) Javni operator je obvezan odrediti područja na kojima obavlja dostavu poštanskih pošiljaka prema mjerilima propisanim ovim Pravilnikom, s tim da dostavom moraju biti obuhvaćena sva naseljena mjesta u Republici Hrvatskoj.
Glasnik NN 5/2005 • (3) Svaki poštanski ured s dostavnim područjem obuhvaća određeno područje koje može biti uže i šire.
Novo NN 5/2005 • (4) Uže dostavno područje obuhvaća, u pravilu, naselje u kojemu poštanski ured ima sjedište. Iznimno, uže dostavno područje može obuhvatiti dva ili više naselja koja čine urbanistički cjelovito i neprekinuto područje.
Poslovi NN 5/2005 • (6) Šire dostavno područje obuhvaća područje poštanskog ureda koje se nalazi izvan užeg dostavnog područja.
Poticaji NN 5/2005 • (7) Javni operator je obvezan na širem dostavnom području obavljati dostavu poštanskih pošiljaka, u pravilu, najmanje svaki drugi radni dan.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 124/97, Broj 96/02, Broj 98/05, Broj 32/05, Broj 18/93, Broj 81/99


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled