PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (4) Likovni signali kod kojih nije predviđeno opremanje svjetiljkama, prijenosni signali osoblja pruge i signalne oznake moraju biti prevučeni reflektirajućom materijom.
NN 126/2009 • – bijele znakove na skretničkim signalnim crnim pločama i to na sporednim kolosijecima na kojima se ne manevrira noću i na zaštitnim skretnicama koje su u ovisnosti s glavnim signalima,
NN 126/2009 • (6) U službenim mjestima i na jednokolosiječnim prugama stalni i prijenosni signali i signalne oznake ugrađuju se i postavljaju s desne strane kolosijeka u odnosu na vozni smjer ili neposredno iznad kolosijeka za koji vrijede, osim ako ovim pravilnikom nije drugačije propisano. Izuzetno, upravitelj infrastrukture može odobriti ugradnju stalnih i prijenosnih signala i signalnih oznaka s lijeve strane kolosijeka u odnosu na vozni smjer.
NN 126/2009 • (7) Kilometarske oznake i hektometarske oznake s parnim hektometrima ugrađuju se s desne strane, a hektometarske oznake s neparnim hektometrima s lijeve strane pruge.
NN 126/2009 • (9) Ulazni signali i predsignali na dvokolosiječnoj pruzi za vožnju po nepravilnom kolosijeku te za obostrani promet po kolosijeku koji se u voznom smjeru nalazi s lijeve strane ugrađuju se s lijeve strane kolosijeka.
NN 126/2009 • (10) Postojeći glavni signali i predsignali na jednokolosiječnim prugama ugrađeni s lijeve strane kolosijeka u odnosu na vozni smjer mogu se rabiti do prve rekonstrukcije pruge.
NN 126/2009 • (11) Signali i signalne oznake moraju biti vidljivi s propisane daljine. Ako za pojedine signale i signalne oznake ovim pravilnikom nije propisana daljina vidljivosti, ti signali i signalne oznake moraju se vidjeti s udaljenosti od najmanje 30 m pri vremenskim uvjetima kada nema padalina i magle.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (2) Kada je signalna ploča glavnog signala ugrađena na mosnu ili polumosnu konstrukciju iznad kolosijeka ili na zid objekta, tada se stup mosne ili polumosne konstrukcije odnosno rub objekta boji kao stup glavnog signala. Ukoliko to mjesne prilike ne dopuštaju, uz ili ispod signalne ploče glavnog signala ugrađuje se posebna ploča obojena kao stup glavnog signala.
NN 126/2009 • (3) Kod određivanja mjesta za ugradnju glavnog signala mora se ostvariti propisana vidljivost.
NN 126/2009 • (4) Ulazni i zaštitni signali ugrađuju se prema mjesnim prilikama, ali najmanje na 100 m ispred prve ulazne skretnice ili točke koju štite odnosno 200 m ako je pruga ispred ulaznog odnosno zaštitnog signala na duljini od najmanje 2 km u padu od 10‰ i više.
NN 126/2009 • (6) Najveća udaljenost ulaznoga ili zaštitnog signala od točke koju štiti iznosi 500 m na prugama od značaja za međunarodni i regionalni promet odnosno 300 m na prugama od značaja za lokalni promet.
NN 126/2009 • (7) Postojeći zaštitni signali bez predsignala ugrađeni su na udaljenosti zaustavnog puta ispred točke koju štite, s osiguranom vidljivošću od 200 m. Ti signali ugrađeni su i na manjoj udaljenosti ispred točke koju štite, ali ne manjoj od 200 m.
NN 126/2009 • (1) Najmanja daljina vidljivosti glavnih signala za najveće dopuštene brzine pri vremenskim uvjetima kada nema padalina i magle mora iznositi:
NN 126/2009 • (2) Kada je iznos najveće dopuštene brzine između graničnih vrijednosti brzina navedenih za svaku daljinu vidljivosti, najmanja daljina vidljivosti glavnih signala određuje se interpolacijom razmjerno dopuštenoj brzini.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 118/03, Broj 17/07,
Broj 56/06, Broj 112/04,
Broj 31/09, Broj 131/00
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE