PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-predlagatelj-istice-da-kqwk NN 11/2005

• Temeljem odredbe članka 104. stavka 1. Ustavnog zakona, predlagatelj predlaže da Ustavni sud o uočenim pojavama neustavnosti i nezakonitosti izvijesti Hrvatski sabor. Taj prijedlog je izdvojen u poseban ustavnosudski predmet.


Stranica 2005-01-11-186 NN 11/2005

• 5. Nadležnost Ustavnog suda Republike Hrvatske utvrđena je odredbama članka 128. Ustava, koje glase:


Internet NN 11/2005

• – može ocjenjivati ustavnost zakona te ustavnost i zakonitost drugih propisa koji su prestali važiti ako od tog prestanka do podnošenja zahtjeva ili prijedloga za pokretanje postupka nije prošlo više od godine dana,


Internet stranice NN 11/2005

• – odlučuje povodom ustavnih tužbi protiv pojedinačnih odluka državnih tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravnih osoba s javnim ovlastima kad su tim odlukama povrijeđena ljudska prava i temeljne slobode, kao i pravo na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu zajamčeni Ustavom Republike Hrvatske,


Internet stranice NN 11/2005
• – rješava sukob nadležnosti između tijela zakonodavne, izvršne i sudbene vlasti,

Internet stranice NN 11/2005
• – odlučuje, u skladu s Ustavom, o odgovornosti Predsjednika Republike,

Internet stranice NN 11/2005 • – nadzire ustavnost programa i djelovanja političkih stranaka i može, u skladu s Ustavom, zabraniti njihov rad,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 11/2005 • Iz navedenih ustavnih odredbi slijedi da Ustavni sud nije nadležan ocjenjivati suglasnost pročišćenog teksta zakona s Ustavom Republike Hrvatske. Ovo zbog toga što se, prema stajalištu Ustavnog suda, pročišćeni tekst zakona po svojoj pravnoj naravi ne može smatrati zakonom u smislu članka 128. točke 1. Ustava, a pozivanje na odredbe pročišćenog teksta zakona nije obvezujuće za adresate.
Poslovne stranice NN 11/2005 • 6. Mjerodavne odredbe za razmatranje osnovanosti navoda predlagatelja jesu:
Pregledi NN 11/2005 • Odredba članka 194. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o kaznenom postupku (»Narodne novine«, broj 58/02), koja glasi:
Glasnik NN 11/2005 • Odredba članka 59. točke 6. Poslovnika Hrvatskoga sabora, koja glasi:
Novo NN 11/2005 • »Odbor za zakonodavstvo Hrvatskoga sabora utvrđuje i izdaje pročišćene tekstove zakona i drugih akata koje donosi Sabor, kad je tim zakonima ili aktima za to ovlašten ili kada su ti akti najmanje tri puta izmijenjeni ili dopunjeni.«
Poslovi NN 11/2005 • 7. Predlagatelj je u pravu kada tvrdi da numeričke i druge razlike u sadržaju pročišćenog teksta zakona mogu dovoditi do određenih poteškoća u njihovoj praktičnoj primjeni.
Poticaji NN 11/2005 • Imajući u vidu načelno značenje pročišćenih tekstova, Ustavni sud smatra potrebnim u odnosu na razloge predlagatelja napomenuti sljedeće:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 202/03, Broj 41/94, Broj 45/08, Broj 172/04, Broj 119/09, Broj 75/08


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled