PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-tako-je-vijece-u-mmfj NN 11/2005

• Vijeće je smatralo svrsishodnim da, bez obzira na postojanje zakonske obveze distribucije tiskovina svih nakladnika koji prihvaćaju javno objavljene opće uvjete distributera (članak 38. stavak 1. i stavak 2. Zakona o medijima), Distri-pressu izričito zabrani jednostrano raskidanje ugovora o distribuciji tiska sklopljene s nakladnicima u svim slučajevima kad je raskid ugovora inicirao Distri-press, a druga se ugovorna strana takvom raskidu protivi, kako je to riješeno u točki II. stavku 4. izreke ovoga rješenja. Vijeće je iznimno dopustilo mogućnost raskida ugovora isključivo iz osobito važnih razloga ili zbog promijenjenih gospodarskih okolnosti pod kojima je konkretan ugovor sklopljen ili ako zbog promjene gospodarskih prilika postoji potreba za promjenom općih uvjeta za distribuciju tiska i temeljem toga za raskidom svih ugovora koji se odnose na distribuciju tiskovina određene skupine ili svih ugovora o distribuciji sa svim nakladnicima. U takvom slučaju poduzetnik Distri-press obavijest o namjeri raskida rečenih ugovora o distribuciji mora dostaviti Agenciji u pisanom obliku, uz opširno obrazloženje svih gospodarskih, pravnih, činjeničnih i drugih okolnosti koje su razlog za raskid ugovora, i to najkasnije mjesec dana prije namjeravanog raskida. Agencija će procijeniti je li mogući učinak raskida konkretnog ugovora o distribuciji, samostalno ili kumulativno s raskidom istovrsnih ugovora koje je Distri-press sklopio s drugim poduzetnicima koji djeluju na istom mjerodavnom tržištu, takav da postoje uvjeti za pokretanje postupka za ukidanje ili izmjenu ovoga rješenja u smislu članka 27. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja. Ova obveza poduzetnika Distri-pressa prestaje istekom dvije (2) godine računajući od dana provedbe koncentracije utvrđenom u smislu članka 26. stavka 5. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja.


Stranica 2005-01-11-185 NN 11/2005

• Kako bi se izbjegli mogući nesporazumi, Vijeće je izričito naglasilo zabranu daljnje provedbe koncentracije dok sudionici koncentracije ne izvrše mjere odnosno ne ispune uvjete iz točke II. stavka 1. i stavka 2. izreke ovoga rješenja, kako je to riješeno u točki III. izreke ovoga rješenja. Ta je zabrana za sve sudionike koncentracije nastupila danom podnošenja prijave, u smislu članka 22. stavka 3. ZZTN u svezi s člankom 26. stavkom 4. i stavkom 5. ZZTN. S obzirom da je riječ o uvjetno dopuštenoj koncentraciji, ta zabrana traje dok sudionici koncentracije ne izvrše mjere odnosno ne ispune uvjete koje je Agencija utvrdila ovim rješenjem. Stoga će u konkretnom slučaju zabrana trajati dok sudionici koncentracije Agenciji ne dostave društveni ugovor društva Distri-pressa d.o.o. kojim članovi društva uređuju svoje odnose nakon provedbe koncentracije. Međutim, i u tom će slučaju zabrana provedbe koncentracije prestati samo pod uvjetom da je društveni ugovor sačinjen u skladu s uvjetima i mjerama utvrđenim u točki II. stavku 1. izreke ovoga rješenja. Ako sudionici koncentracije mjere odnosno uvjete ne ispune u roku utvrđenom u točki II. stavku 2. izreke ovoga rješenja, odnosno ako u rješenjem utvrđenom roku ne dostave rečeni društveni ugovor, Agencija će po službenoj dužnosti ili na zahtjev stranke ukinuti ili izmijeniti ovo rješenje u smislu odredbe članka 27. ZZTN.


Internet NN 11/2005

• Rješenje Agencije o ocjeni dopuštenosti koncentracije podliježe naplati upravnih pristojbi, sukladno odredbi članka 2. stavak 1. Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96), te članka 14. točke 18., pod nazivom: »Pristojbe za zaštitu tržišnog natjecanja«, Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 131/97), tarifni broj 106. točka 1. i tarifni broj 107. točka 1., kako je riješeno u točki IV. izreke ovoga rješenja.


Internet stranice NN 11/2005

• Pristojbeni obveznik dužan je dokaz o izvršenoj uplati upravne pristojbe dostaviti Agenciji bez odgode, a najkasnije u roku od osam (8) dana od izvršene uplate, pozivom na broj, klasa: UP/I-030-02/2004-01/17. U protivnom će Agencija pokrenuti postupak prisilne naplate upravne pristojbe od pristojbenog obveznika.


Internet stranice NN 11/2005
• Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku. Protiv ovoga rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.

Internet stranice NN 11/2005
• Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Smiljko Sokol, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući u povodu prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 12. siječnja 2005. godine, donio je

Internet stranice NN 11/2005 • I. Odbacuje se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o kaznenom postupku (»Narodne novine«, broj 62/03 – pročišćeni tekst).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 11/2005 • Pročišćeni tekst Zakona o kaznenom postupku obuhvaća Zakon o kaznenom postupku (»Narodne novine«, broj 110/97) i njegove izmjene i dopune objavljene u »Narodnim novinama«, broj 27/98, 58/99, 112/99, 58/02 i 143/02, u kojima je određeno vrijeme njihova stupanja na snagu.
Poslovne stranice NN 11/2005 • 2. Na temelju odredbe članka 38. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99, 29/02, 49/02 – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), Hrvatski pravni centar, Svačićev trg 12, Zagreb, 23. srpnja 2003. godine predložio je pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o kaznenom postupku (»Narodne novine«, broj 62/03 – pročišćeni tekst).
Pregledi NN 11/2005 • »U pročišćenom tekstu Zakona o kaznenom postupku Odbor za zakonodavstvo unio je sljedeće izmjene u sam tekst Zakona:
Glasnik NN 11/2005 • – članci 191., 192. i 193. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o kaznenom postupku (»Narodne novine«, broj 58/02) postali su članci 524., 525. i 526. pročišćenog teksta Zakona o kaznenom postupku;
Novo NN 11/2005 • – intervenirao je u zakonski tekst članaka koji upućuju na druge članke na način da je izmijenio brojčane oznake članaka na koje se upućuje;
Poslovi NN 11/2005 • Posebno ističe da »pročišćeni tekstovi zakona, pa i Zakona o kaznenom postupku, ne bi smjeli mijenjati sam tekst zakona, pa ni u pogledu numeracije. Nomotehnika pročišćenih tekstova zakona mora biti u funkciji poštivanja ustavnosti, posebice načela zaštite pravne sigurnosti građana«.
Poticaji NN 11/2005 • Predlagatelj smatra da je Odbor za zakonodavstvo Hrvatskoga sabora, pri sastavljanju osporenoga pročišćenog teksta Zakona o kaznenom postupku, proširio granice svojih ovlasti, utvrđene člankom 59. točkom 6. Poslovnika Hrvatskoga sabora (»Narodne novine«, broj 6/02). Predlagatelj navodi da samo zakonodavac, na način i u postupku prethodno utvrđenim Ustavom, može donositi i mijenjati zakonske tekstove.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 124/97, Broj 88/08, Broj 45/07, Broj 70/05, Broj 25/06, Broj 89/09


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled