PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-3-utvrdjivanje-i-uklanjanje-hddd NN 123/2005

• (1) Učestalost neostvarenih poziva u telekomunikacijskoj mreži davatelja osnovnih usluga utvrđuje se na temelju stvarnih podataka o telekomunikacijskom prometu u skladu s ETSI uputom EG 201 769-1.


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• (1) Vrijeme uspostave poziva utvrđuje se na temelju stvarnih podataka o telekomunikacijskom prometu u skladu s ETSI uputom EG 201 769-1.


Internet NN 123/2005

• (2) Prosječno vrijeme uspostave poziva u telekomunikacijskoj mreži davatelja osnovnih usluga ne može prijeći 3 sekunde u jednoj godini.


Internet stranice NN 123/2005

• (3) Vrijeme uspostave poziva u telekomunikacijskoj mreži davatelja osnovnih usluga, u kojem je uspostavljeno 80% poziva u jednoj godini, ne može prijeći 5 sekunda.


Internet stranice NN 123/2005
• (2) Postotak poziva, na koje su osobe operatora (telefonisti) odgovorile u razdoblju do 20 sekunda, ne može biti manji od 80% u jednoj godini.

Internet stranice NN 123/2005
• (1) Prosječno vrijeme javljanja osobe zadužene za davanje obavijesti (informacija) ne može prijeći 15 sekunda u jednoj godini.

Internet stranice NN 123/2005 • (2) Postotak poziva, na koje su osobe zadužene za davanje obavijesti (informacija) odgovorile u razdoblju do 20 sekunda, ne može biti manji od 80% u jednoj godini.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 123/2005 • Učestalost prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge
Poslovne stranice NN 123/2005 • Učestalost prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge ne može prijeći 0,5% u jednoj godini.
Pregledi NN 123/2005 • (1) Cijene koje određuju davatelji osnovnih usluga moraju biti troškovno usmjerene i moraju biti jednake na cijelom području obavljanja tih usluga te pristupačne svim krajnjim korisnicima usluga.
Glasnik NN 123/2005 • (3) Davatelj osnovnih usluga mora u cjeniku usluga utvrditi i posebne pogodnosti za socijalno ugrožene slojeve korisnika usluga (korisnike usluga s niskom razinom prihoda i korisnike usluga s posebnim socijalnim potrebama).
Novo NN 123/2005 • (4) Cijene osnovnih usluga iz stavka 1. i 3. ovoga članka odobrava Vijeće Agencije.
Poslovi NN 123/2005 • (1) Ako se utvrdi da se osnovne usluge ne obavljaju na odgovarajući način, u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama i ovoga Pravilnika, ili ako postoji opravdana sumnja da se neće osigurati takvo obavljanje tih usluga, svaki operator, koji obavlja telekomunikacijske usluge na mjerodavnom tržištu usluga koje je za određenu telekomunikacijsku uslugu odredilo Vijeće Agencije, ili koji ima znatniju tržišnu snagu, obvezan je pridonositi obavljanju osnovnih usluga.
Poticaji NN 123/2005 • (2) Agencija objavljuje u »Narodnim novinama« i na svojim internetskim stranicama popis mjerodavnih tržišta usluga na kojima se osnovne usluge ne obavljaju na propisani i odgovarajući način, ili za koja postoji opravdana sumnja da se neće osigurati takvo obavljanje tih usluga, i to uz uvjet da operator, u roku od 30 dana od dana zaprimanja pisane obavijesti Agencije o namjeri objave tog popisa, ne dostavi Agenciji pisanu izjavu iz članka 6. stavka 2. ovoga Pravilnika.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 95/98, Broj 38/96, Broj 121/08, Broj 36/02, Broj 154/08, Broj 46/05


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled