PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-davatelji-osnovnih-usluga-svwp NN 123/2005

• (3) Vijeće Agencije može, u skladu s mjerodavnim međunarodnim normama, odlukama i preporukama, utvrditi i dodatne načine i postupke mjerenja pokazatelja kakvoće osnovnih usluga, te ih objaviti na prikladan način.


Stranica 2005-10-123-2308 NN 123/2005

• (2) Podaci o pokazateljima kakvoće osnovnih usluga iz članaka 7. do 16. ovoga Pravilnika moraju biti iskazani zasebno po svakom zemljopisnom području numeriranja (županiji), u skladu s Planom numeriranja.


Internet NN 123/2005

• (3) Podaci o pokazateljima kakvoće osnovnih usluga iz članka 11. i 12. ovoga Pravilnika moraju biti iskazani zasebno za pozive u unutarnjem i međunarodnom telekomunikacijskom prometu.


Internet stranice NN 123/2005

• (4) Osim godišnjeg izvješća iz stavka 1. ovoga članka, davatelji osnovnih usluga moraju, na zahtjev Agencije, dostaviti izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće osnovnih usluga iz članaka 7. do 16. ovoga Pravilnika i za razdoblje kraće od godine dana, i to u roku od 30 dana od dana zaprimanja tog zahtjeva.


Internet stranice NN 123/2005
• (6) Godišnja izvješća svih davatelja osnovnih usluga iz stavka 1. ovoga članka Agencija objavljuje u »Narodnim novinama« i na svojim internetskim stranicama, a prema potrebi i na drugi prikladan način.

Internet stranice NN 123/2005
• (7) Agencija ima pravo provjeravati vjerodostojnost podataka o pokazateljima kakvoće osnovnih usluga, dostavljenih u izvješćima iz stavka 1. i 4. ovoga članka.

Internet stranice NN 123/2005 • (8) Agencija ili ovlaštena osoba, koju je ovlastilo Vijeće Agencije, ima pravo u slučaju iz stavka 7. ovoga članka pregledati izvješća o izvršenim mjerenjima pokazatelja kakvoće osnovnih usluga i drugu dokumentaciju davatelja osnovnih usluga, pri čemu troškove pregleda plaća davatelj osnovnih usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 123/2005 • (2) Davatelj osnovnih usluga iz stavka 1. ovoga članka mora, u roku od 30 dana od dana zaprimanja pisanog upozorenja Agencije, dostaviti Agenciji pisanu izjavu kojom se obvezuje u potpunosti obavljati osnovne usluge na propisani način te predložiti mjere za uklanjanje utvrđenih nedostataka u osiguravanju kakvoće osnovnih usluga.
Poslovne stranice NN 123/2005 • (3) Davatelj osnovnih usluga iz stavka 1. ovoga članka mora, najkasnije u roku od 30 dana od dana zaprimanja prethodne suglasnosti Vijeća Agencije na predložene mjere iz stavka 2. ovoga članka, ukloniti utvrđene nedostatke i uskladiti obavljanje osnovnih usluga s odredbama Zakona o telekomunikacijama i ovoga Pravilnika.
Pregledi NN 123/2005 • (4) U slučaju nepostupanja davatelja osnovnih usluga u skladu s odredbama stavka 2. i 3. ovoga članka, Agencija će postupiti u skladu s odredbom članka 38. stavka 2. Zakona o telekomunikacijama.
Glasnik NN 123/2005 • Učestalost kvarova po pretplatničkom pristupnom vodu (priključku)
Novo NN 123/2005 • Učestalost kvarova po pretplatničkom pristupnom vodu (priključku) ne može prijeći 15% u jednoj godini.
Poslovi NN 123/2005 • (1) Vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu utvrđuje se za sve kvarove u jednoj godini u skladu s ETSI uputom EG 201 769-1.
Poticaji NN 123/2005 • (2) Vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu ne može prijeći 24 sata za 80% kvarova u jednoj godini.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 53/91, Broj 80/00, Broj 136/97, Broj 55/90, Broj 52/97, Broj 29/02


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled