PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 123/2005 • 1. davatelj osnovnih usluga: davatelj javnih govornih usluga kojega je Vijeće Agencije obvezalo, u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama i ovoga Pravilnika, na obavljanje jedne ili više usluga unutar opsega osnovnih usluga,
NN 123/2005 • 3. javna telefonska govornica: telefonski uređaj dostupan za javnu uporabu primjenom odgovarajućih sredstava plaćanja javne govorne usluge,
NN 123/2005 • 4. javna telefonska mreža: nepokretna telekomunikacijska mreža koja se koristi za pružanje javno dostupne telefonske usluge i drugih javnih telekomunikacijskih usluga, a podržava prijenos govora, teksta, slika i podataka između krajnjih točaka, te pristup Internetu,
NN 123/2005 • 5. javno dostupna telefonska usluga: javna telekomunikacijska usluga koja omogućuje uspostavu i primanje unutarnjih i međunarodnih poziva u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži te uspostavu hitnih poziva prema potrebi. Ova usluga također obuhvaća uslugu službe za korisnike, uslugu telefonskog imenika i pristup javnim telefonskim govornicama,
NN 123/2005 • 7. priključna točka: svi fizički priključci i njihova priključna tehnička specifikacija koji su dio telekomunikacijske mreže i koji su potrebni za priključenje na tu mrežu i za djelotvorno uspostavljanje telekomunikacijskih veza putem te mreže,
NN 123/2005 • 8. pristupni vod: veza između priključne točke pretplatnika i ulazne točke krajnje centrale ili udaljenog pretplatničkog stupnja,
NN 123/2005 • 9. učestalost kvarova po pretplatničkom pristupnom vodu (priključku): postotni odnos između broja ispravnih prijava kvara i prosječnog broja pretplatničkih pristupnih vodova (priključaka) pripadajuće telekomunikacijske mreže u određenom razdoblju,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 123/2005 • 11. učestalost prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge: postotni odnos između broja prigovora na iznos računa za obavljene osnovne usluge i ukupnog broja svih izdanih računa za obavljene osnovne usluge,
NN 123/2005 • 12. udjel javnih telefonskih govornica u radu: postotni odnos između broja javnih telefonskih govornica puštenih u rad i ukupnog broja svih postavljenih javnih telefonskih govornica,
NN 123/2005 • 13. vrijeme kašnjenja signala slobodnoga biranja: vrijeme koje protekne od trenutka kad pozivatelj zatvori strujni krug pristupnog voda do trenutka dobivanja signala slobodnoga biranja,
NN 123/2005 • 15. vrijeme odgovora službe davanja obavijesti (informacija): vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja zadnje znamenke pozivnog broja usluge davanja obavijesti do trenutka javljanja osobe zadužene za davanje obavijesti (informacija), odnosno do trenutka javljanja automatiziranog govornog sustava,
NN 123/2005 • 16. vrijeme uklanjanja kvara: vrijeme koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara do trenutka uklanjanja kvara, odnosno ponovne uspostave redovite telekomunikacijske usluge,
NN 123/2005 • 18. vrijeme uspostave usluge: vrijeme, mjereno u danima, koje protekne od dana zaprimanja zahtjeva za uspostavu određene telekomunikacijske usluge, u pisanom ili elektroničkom obliku, do dana priključenja pretplatničke terminalne opreme na telekomunikacijsku mrežu, čime se omogućuje korištenje tom uslugom.
NN 123/2005 • (1) Davatelji osnovnih usluga odgovorni su za osiguravanje kakvoće osnovnih usluga koje obavljaju.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 27/99, Broj 127/07,
Broj 143/08, Broj 100/06,
Broj 111/05, Broj 151/03
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA