PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2009 • (4) Davatelj poštanskih usluga obvezan je osigurati povjerljivost osobnih podataka u skladu s posebnim zakonom kojim je uređena zaštita osobnih podataka.
NN 88/2009 • (1) Davatelj poštanskih usluga može otvoriti i pregledati sadržaj poštanske pošiljke uz pristanak pošiljatelja ili primatelja.
NN 88/2009 • (2) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, davatelj poštanskih usluga obvezan je u nazočnosti najmanje dviju osoba otvoriti i pregledati sadržaj poštanske pošiljke bez pristanka pošiljatelja ili primatelja, u sljedećim slučajevima:
NN 88/2009 • 1. kada se poštanska pošiljka ne može uručiti primatelju, niti vratiti pošiljatelju,
NN 88/2009 • 3. kada je poštanska pošiljka oštećena tako da je ugrožen njezin sadržaj,
NN 88/2009 • 4. kada poštanska pošiljka u međunarodnom prometu podliježe carinskom i deviznom pregledu u skladu s carinskim propisima i propisima o deviznom poslovanju.
NN 88/2009 • (3) U slučaju iz stavka 2. točke 2. i 3. ovoga članka davatelj poštanskih usluga obvezan je sastaviti zapisnik u dva primjerka, od kojih se jedan primjerak uručuje pošiljatelju ili primatelju pošiljke, ili nadležnom tijelu u skladu s posebnim propisom iz članka 20. stavka 3. ovoga Zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 88/2009 • (2) Preporučene pošiljke i pošiljke s označenom vrijednosti uručuju se u pravilu osobno primatelju, zakonskom zastupniku, opunomoćenoj osobi, a iznimno odraslom članu kućanstva, osobi stalno zaposlenoj u kućanstvu ili poslovnoj prostoriji primatelja, ovlaštenoj osobi u poslovnoj prostoriji pravne ili fizičke osobe gdje je primatelj stalno zaposlen. Ako to nije moguće primatelju se u kućnom kovčežiću ili skupnom kovčežiću ostavlja obavijest s naznakom roka i mjesta preuzimanja pošiljaka. Ako primatelj u navedenom roku ne preuzme pošiljku, davatelj usluga pošiljku vraća pošiljatelju.
NN 88/2009 • (3) Ako je primatelju ili osobi ovlaštenoj za primitak pošiljke ostavljena obavijest, u skladu sa stavkom 2. ovoga članka, smatra se da je pošiljka propisno uručena.
NN 88/2009 • (4) Primatelj ili osoba iz stavka 1., 2. i 3. ovoga članka mogu odbiti primitak poštanske pošiljke, ako posebnim zakonom ili drugim propisom nije drukčije određeno. Davatelj poštanskih usluga pošiljku s naznakom odbijanja primitka pošiljke vraća pošiljatelju.
NN 88/2009 • Ako poseban zakon uređuje uručivanje određenih poštanskih pošiljaka na drukčiji način od načina i uvjeta uređenih ovim Zakonom, davatelj poštanskih usluga mora uručiti poštansku pošiljku na način i uz uvjete uređene posebnim zakonom.
NN 88/2009 • (1) Investitor ili vlasnik građevine stambene namjene obvezan je na pogodnom mjestu u toj građevini, koje nije više od prvog kata, ili na ulazu u dvorište građevine stambene namjene, postaviti i održavati kućne kovčežiće za uručenje poštanskih pošiljaka te osigurati pristup kućnom kovčežiću.
NN 88/2009 • (3) Kućni kovčežići u građevinama stambene namjene, koje imaju više stanova, moraju biti označeni prezimenom fizičke osobe ili nazivom pravne osobe.
NN 88/2009 • (1) Korisnicima poštanskih usluga, čiji su objekti izvan naselja, poštanske pošiljke mogu se uručivati putem skupnih kovčežića.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 114/00, Broj 143/08,
Broj 175/03, Broj 178/04,
Broj 17/90, Broj 57/01
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE