PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-2-uvjeti-i-postupak-mdxd NN 88/2009

• 1. u unutarnjem poštanskom prometu, uručenje 85% poštanskih pošiljaka najbrže kategorije u roku od jednoga radnog dana, odnosno 95% u roku od dva radna dana, a za sve ostale pošiljke u unutarnjem prometu 95% u roku od tri radna dana,


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• (2) Za poštanske pošiljke adresirane za primatelje na otocima ili zaprimljene na otocima rokovi uručenja iz stavka 1. točke 1. ovoga članka produljuju se za jedan dan.


Internet NN 88/2009

• 2. vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja,


Internet stranice NN 88/2009

• 3. vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu nastalog bez krivnje davatelja univerzalnih poštanskih usluga,


Internet stranice NN 88/2009 • (4) U prostoru javnog operatora namijenjenom korisnicima usluga, te na poštanskom kovčežiću i skupnom kovčežiću mora biti naveden krajnji rok za prijam ili ubacivanje poštanskih pošiljaka prema kategoriji brzine prijenosa pošiljaka (u daljnjem tekstu: krajnji rok). Rok uručenja pošiljaka produžuje se za jedan dan ako se pošiljka primi ili ubaci u poštanski kovčežić ili skupni kovčežić nakon krajnjega roka.
Internet stranice NN 88/2009 • (5) Agencija može, na temelju obrazloženog zahtjeva javnog operatora, odlukom odrediti i druga odstupanja od rokova iz stavka 1. i 2. ovoga članka, koja su vezana uz iznimnu nepristupačnost pojedinih područja, slabu prometnu povezanost i slično, u skladu s pravilnikom iz članka 8. stavka 5. ovoga Zakona.
Internet stranice NN 88/2009 • (6) O iznimkama iz stavka 5. ovoga članka Agencija će izvijestiti Komisiju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 88/2009
• (2) Javni operator obvezan je dostaviti godišnje izvješće o kakvoći obavljanja univerzalnih poštanskih usluga na znanje Agenciji, najkasnije do 1. travnja za proteklu godinu.

Poslovne stranice NN 88/2009
• (3) Pravilnikom iz članka 8. stavka 5. ovoga Zakona utvrđuje se popis hrvatskih norma iz stavka 1. ovoga članka te propisuju sastavni dijelovi godišnjeg izvješća iz stavka 2. ovoga članka.

Servis NN 88/2009 • (4) Popis hrvatskih norma iz stavka 3. ovoga članka izrađuje se u suradnji s hrvatskim nacionalnim normirnim tijelom.
Glasnik NN 88/2009 • (1) Poslove u vezi s izdavanjem, prodajom i povlačenjem iz uporabe poštanskih maraka Republike Hrvatske obavlja javni operator.
Novo NN 88/2009 • (2) Poštanske marke moraju ispunjavati uvjete propisane aktima Svjetske poštanske unije i pravilnikom koji donosi ministar na prijedlog javnog operatora.
Poslovi NN 88/2009 • (1) Poštanske marke smatraju se nevažećima u sljedećim slučajevima:
Poticaji NN 88/2009 • 1. ako su izdane protivno odredbama ovoga Zakona i propisa donesenih na temelju ovoga Zakona,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 162/03, Broj 7/91, Broj 74/07, Broj 33/07, Broj 24/06, Broj 114/08


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled