PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 133/2005 • Ustavni sud nije nadležan za odlučivanje u odnosu na dio prijedloga za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o prestanku važenja Zakona o financijskoj policiji (»Narodne novine«, broj 67/01.) koji osporava ustavnost donošenja zakona po hitnom postupku.
NN 133/2005 • – može ocjenjivati ustavnost zakona te ustavnost i zakonitost drugih propisa koji su prestali važiti ako od tog prestanka do podnošenja zahtjeva ili prijedloga za pokretanje postupka nije prošlo više od godine dana,
NN 133/2005 • – odlučuje povodom ustavnih tužbi protiv pojedinačnih odluka državnih tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravnih osoba s javnim ovlastima kad su tim odlukama povrijeđena ljudska prava i temeljne slobode, kao i pravo na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu zajamčeni Ustavom Republike Hrvatske,
NN 133/2005 • – prati ostvarivanje ustavnosti i zakonitosti te o uočenim pojavama neustavnosti i nezakonitosti izvješćuje Hrvatski sabor,
NN 133/2005 • – odlučuje, u skladu s Ustavom, o odgovornosti Predsjednika Republike,
NN 133/2005 • – nadzire ustavnost programa i djelovanja političkih stranaka i može, u skladu s Ustavom, zabraniti njihov rad,
NN 133/2005 • – nadzire ustavnost i zakonitost izbora i državnog referenduma i rješava izborne sporove koji nisu u djelokrugu sudova,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 133/2005 • 6. Poslovnik Hrvatskog sabora pri donošenju zakona po hitnom postupku propisuje:
NN 133/2005 • Iznimno, zakon se može donijeti po hitnom postupku, samo kada to zahtijevaju interesi obrane i drugi osobito opravdani državni razlozi, odnosno kada je to nužno radi sprječavanja ili otklanjanja većih poremećaja u gospodarstvu.
NN 133/2005 • Uz prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se konačni prijedlog zakona, koji sadrži sve što i prijedlog zakona, osim što se umjesto teksta prijedloga zakona prilaže tekst konačnog prijedloga zakona.
NN 133/2005 • Na sjednici Sabora, prilikom utvrđivanja dnevnog reda, predsjednik Sabora najprije će staviti na glasovanje prijedlog da se pojedini zakon donese po hitnom postupku, time da se odluka donosi bez rasprave, a u slučaju prijedloga da se zakon ne donese po hitnom postupku prije glasovanja, predsjednik Sabora će dati riječ samo zastupniku koji se protivio donošenju zakona po hitnom postupku i predlagatelju zakona.
NN 133/2005 • 7. Ustavni sud utvrđuje da postupak za odlučivanje o donošenju zakona po hitnom postupku nije uređen Ustavom već Poslovnikom. Stoga je i ocjena valjanosti obrazloženja prijedloga za donošenje zakona po hitnom postupku u nadležnosti Hrvatskog sabora.
NN 133/2005 • 8. Imajući u vidu izneseno, na temelju odredbe članka 32. Ustavnog zakona, riješeno je kao u točki II. izreke.
NN 133/2005 • 9. Rješenje o objavi u Narodnim novinama, točka III. izreke, temelji se na odredbi članka 29. stavka 1. Ustavnog zakona.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 136/03, Broj 55/90,
Broj 12/99, Broj 131/06,
Broj 97/09, Broj 45/08
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA