PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 133/2005 • I. Odbacuje se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o Poreznoj upravi (»Narodne novine«, broj 67/01.).
NN 133/2005 • 2. Podnositelj smatra da prijedlog Vlade Republike Hrvatske, klasa: 410-01/01-01/03, urbroj: 503120-01-1 od 15. lipnja 2001. godine, za donošenje Zakona o Poreznoj upravi po hitnom postupku nije u Konačnom prijedlogu zakona broj 316 obrazložen u smislu odredaba članaka 159. do 161. Poslovnika Hrvatskog sabora (»Narodne novine«, broj 71/00., 129/00., 117/01., 6/02. – pročišćeni tekst, 41/02. i 91/03. – u daljnjem tekstu Poslovnik).
NN 133/2005 • Podnositelj smatra da je »zbog postupka po kojem je donijet Zakon u cijelosti neustavan i u suprotnosti je s Ustavom Republike Hrvatske jer su prilikom njegova donošenja povrijeđeni članci 3. i 5. Ustava Republike Hrvatske«.
NN 133/2005 • 3. Nadležnost Ustavnog suda Republike Hrvatske utvrđena je odredbama članka 128. Ustava Republike Hrvatske, koje glase:
NN 133/2005 • – odlučuje povodom ustavnih tužbi protiv pojedinačnih odluka državnih tijela, tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te pravnih osoba s javnim ovlastima kad su tim odlukama povrijeđena ljudska prava i temeljne slobode, kao i pravo na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu zajamčeni Ustavom Republike Hrvatske,
NN 133/2005 • – prati ostvarivanje ustavnosti i zakonitosti te o uočenim pojavama neustavnosti i nezakonitosti izvješćuje Hrvatski sabor,
NN 133/2005 • – rješava sukob nadležnosti između tijela zakonodavne, izvršne i sudbene vlasti,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 133/2005 • – nadzire ustavnost programa i djelovanja političkih stranaka i može, u skladu s Ustavom, zabraniti njihov rad,
NN 133/2005 • – nadzire ustavnost i zakonitost izbora i državnog referenduma i rješava izborne sporove koji nisu u djelokrugu sudova,
NN 133/2005 • Unutarnje ustrojstvo i način rada Hrvatskog sabora uređuje se poslovnikom.
NN 133/2005 • Iznimno, zakon se može donijeti po hitnom postupku, samo kada to zahtijevaju interesi obrane i drugi osobito opravdani državni razlozi, odnosno kada je to nužno radi sprječavanja ili otklanjanja većih poremećaja u gospodarstvu.
NN 133/2005 • Uz prijedlog da se zakon donese po hitnom postupku podnosi se konačni prijedlog zakona, koji sadrži sve što i prijedlog zakona, osim što se umjesto teksta prijedloga zakona prilaže tekst konačnog prijedloga zakona.
NN 133/2005 • Na sjednici Sabora, prilikom utvrđivanja dnevnog reda, predsjednik Sabora najprije će staviti na glasovanje prijedlog da se pojedini zakon donese po hitnom postupku, time da se odluka donosi bez rasprave, a u slučaju prijedloga da se zakon ne donese po hitnom postupku prije glasovanja, predsjednik Sabora će dati riječ samo zastupniku koji se protivio donošenju zakona po hitnom postupku i predlagatelju zakona.
NN 133/2005 • Ustavni sud utvrđuje da postupak za odlučivanje o donošenju zakona po hitnom postupku nije uređen Ustavom već Poslovnikom. Stoga je i ocjena valjanosti obrazloženja prijedloga za donošenje zakona po hitnom postupku u nadležnosti Hrvatskog sabora.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 118/06, Broj 12/92,
Broj 81/07, Broj 147/05,
Broj 80/04, Broj 59/01
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA