PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2009 • (5) Osim iznosa naknade štete i vraćanja cijene poštanske usluge, davatelj poštanskih usluga obvezan je pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi isplatiti i zakonske zatezne kamate, računajući od dana podnošenja zahtjeva za naknadu štete.
NN 88/2009 • (7) Ako se izgubljena pošiljka ili njezin dio pronađe nakon isplate naknade štete, davatelj poštanskih usluga obvezan je o tome izvijestiti pošiljatelja ili drugu ovlaštenu osobu.
NN 88/2009 • (8) Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba zahtijeva uručenje naknadno pronađene pošiljke, obvezna je vratiti iznos primljene naknade štete. U protivnom, davatelj poštanskih usluga ima pravo uništiti pošiljku ili prodati njezin sadržaj.
NN 88/2009 • (9) Davatelj poštanskih usluga svojim općim uvjetima uređuje naknadu štete za poštanske pošiljke i usluge koje nisu obuhvaćene odredbama ovoga članka i članka 46. ovoga Zakona.
NN 88/2009 • (1) Potraživanja davatelja poštanskih usluga i korisnika poštanskih usluga zastarijevaju istekom roka od tri mjeseca u unutarnjem prometu, odnosno šest mjeseci u međunarodnom prometu.
NN 88/2009 • 1. za potraživanja zbog manje ili više naplaćene cijene poštanske usluge ili drugih troškova – od dana plaćanja,
NN 88/2009 • 2. za potraživanja zbog djelomičnog gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, ili zbog prekoračenja roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke – od dana uručenja poštanske pošiljke,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 88/2009 • 4. u svim drugim slučajevima potraživanja – od dana kada su stečeni uvjeti za potraživanje.
NN 88/2009 • (3) Zastara se prekida kada se davatelju poštanskih usluga dostavi zahtjev za isplatu potraživanja u pisanom obliku, te počinje iznova teći kada je podnositelju zahtjeva ili drugoj ovlaštenoj osobi dostavljen pisani odgovor na taj zahtjev i kada su mu vraćene isprave priložene uz taj zahtjev.
NN 88/2009 • (4) Zastara ne može nastupiti prije isteka roka od 30 dana od dana primitka odgovora davatelja poštanskih usluga na zahtjev za potraživanje naknade štete.
NN 88/2009 • (1) Inspekcijski nadzor nad primjenom odredaba ovoga Zakona, propisa donesenih na temelju ovoga Zakona te akata Svjetske poštanske unije, obavlja Ministarstvo, a provodi poštanski inspektor (u daljnjem tekstu: inspektor).
NN 88/2009 • (2) Inspekcijski nadzor nad primjenom odredaba ovoga Zakona u vezi s cijenama poštanskih usluga obavlja Državni inspektorat.
NN 88/2009 • (4) Radna mjesta s ovlastima inspekcijskog nadzora i podrobnijim uvjetima koje moraju ispunjavati osobe na tim radnim mjestima utvrđuje ministar pravilnikom o unutarnjem redu Ministarstva.
NN 88/2009 • (5) Inspektor mora imati službenu iskaznicu i značku, kojima dokazuje službeno svojstvo, identitet i ovlasti.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 75/08, Broj 51/08,
Broj 104/95, Broj 48/08,
Broj 138/08, Broj 34/93
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE