PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-1-u-medjunarodnom-prometu-amwg NN 88/2009

• (2) U unutarnjem prometu davatelj poštanskih usluga odgovara:


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• 2. za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke,


Internet NN 88/2009

• 3. u slučaju kada nije obavio uslugu ili uslugu nije obavio u cijelosti.


Internet stranice NN 88/2009

• (3) Davatelj poštanskih usluga nije odgovoran u sljedećim slučajevima:


Internet stranice NN 88/2009 • 2. kada pošiljatelj, primatelj ili druga ovlaštena osoba ne podnese prigovor u roku utvrđenom ovim Zakonom, ili ne podnese zahtjev za naknadu štete u roku utvrđenom ovim Zakonom,
Internet stranice NN 88/2009 • 3. kada se radi o poštanskim pošiljkama sadržaj kojih je zabranjen,
Internet stranice NN 88/2009 • 4. kada je šteta uzrokovana time što pošiljatelj nije pakirao pošiljku na način da osigura njezin sadržaj ili se nije koristio odgovarajućom ponuđenom uslugom davatelja poštanskih usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 88/2009
• (5) Davatelj poštanskih usluga ne odgovara za pošiljke koje je uručio u roku i na način propisan ovim Zakonom i općim uvjetima davatelja poštanskih usluga.

Poslovne stranice NN 88/2009
• (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može, na temelju pisanog odgovora iz članka 44. stavka 4. ovoga Zakona, u roku od 30 dana od dana primitka toga odgovora davatelju poštanskih usluga podnijeti zahtjev za naknadu štete.

Servis NN 88/2009 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi isplatiti za pošiljke u unutarnjem prometu sljedeću naknadu štete:
Glasnik NN 88/2009 • b) pošiljke s označenom vrijednosti – u visini iznosa označene vrijednosti,
Novo NN 88/2009 • a) preporučene pošiljke – u iznosu koji odgovara stvarnoj vrijednosti oštećenog ili umanjenog sadržaja pošiljke, ali najviše do peterostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge,
Poslovi NN 88/2009 • 3. za prekoračenje roka prijenosa i uručenja pošiljke – u visini trostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge.
Poticaji NN 88/2009 • (3) Kada poštanska usluga nije obavljena, davatelj poštanskih usluga obvezan je vratiti naplaćenu cijenu poštanske usluge.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 46/06, Broj 178/04, Broj 78/99, Broj 125/97, Broj 55/07, Broj 112/04


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled