PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • U mjerodavnim odredbama članka 128. alineje 1. Ustava Republike Hrvatske i članaka 39. i 40. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, (»Narodne novine« broj 99/99., 29/02., 49/02. – pročišćeni tekst), naime, nema osnove za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom na temelju zahtjeva ili prijedloga kojim se osporava primjena zakona ili pojedinih njegovih odredbi u postupcima pred sudovima i drugim državnim i inim tijelima koja imaju javne ovlasti.
NN 139/2005 • Ustavni sud je navedeno stajalište već izrazio u rješenju broj:U-I-1455/2001 od 24. studenoga 2004., koje je objavljeno u »Narodnim novinama« broj 175/04., te u rješenjima broj: U-I-2823/2002 od 28. siječnja 2004., broj: U-I-671/2001 od 24. svibnja 2005. i dr.
NN 139/2005 • 5. Ustavni sud napominje da je primjena članka 17. ZID ZPPDS-a u postupcima pred nadležnim sudovima bila predmet ispitivanja u ustavnosudskom postupku pokrenutom ustavnom tužbom. U odluci broj: U-III-2767/2002 od 26. listopada 2005. godine (»Narodne novine« broj 134/05.), kojom je u postupku zaštite ustavnog prava svih na jednakost pred zakonom usvojio ustavnu tužbu podnositelja, Ustavni sud je zauzeo sljedeće stajalište:
NN 139/2005 • Pravo na uvećanu plaću ostvaruje se ako je rad izvršen. Zbog toga postupak u kojem se traži isplata uvećane plaće predstavlja postupak radi ostvarenog prava prije donošenja ZID ZPPDS koji je stupio na snagu 29. srpnja 2000. godine, kojim su propisani dodatni uvjeti za ostvarivanje prava na uvećanu plaću, a to je prebivalište i boravište na području posebne državne skrbi.
NN 139/2005 • Iz tih razloga Ustavni sud ocjenjuje da se pravna stajališta osporenih presuda ne temelje na pravilnoj primjeni mjerodavnog materijalnog prava i na ustavnopravno prihvatljivom tumačenju tog prava, te je stoga u ovom slučaju podnositelju povrijeđeno ustavno pravo jednakosti pred zakonom.
NN 139/2005 • 6. Člankom 32. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske propisano je da će Ustavni sud rješenjem odbaciti prijedlog kad ne postoje pretpostavke za odlučivanje o biti stvari.
NN 139/2005 • Budući da u konkretnom ustavnosudskom postupku nisu ispunjene pretpostavke za odlučivanje o biti stvari, a polazeći od utvrđenja iznesenih u točki 4. obrazloženja ovog rješenja, na temelju članka 32. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske riješeno je kao u izreci.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 140/2005 • Proglašavam Zakon o Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga, kojega je Hrvatski sabor donio na sjednici 17. studenoga 2005. godine.
NN 140/2005 • – pravni položaj Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu: Agencija),
NN 140/2005 • – uvjeti za imenovanje, trajanje mandata i razrješenje predsjednika i članova Uprave Agencije,
NN 140/2005 • 1) Agencija – znači Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga,
NN 140/2005 • 2) Subjekti nadzora – su sve pravne ili fizičke osobe koje se bave pružanjem financijskih usluga, savjetovanjem na financijskom tržištu, prodajom, posredovanjem ili upravljanjem imovinom korisnika financijskih usluga,
NN 140/2005 • 5) Financijske usluge – su sve usluge koje pružaju subjekti nadzora,
NN 140/2005 • 6) Financijsko tržište – su uređena mjesta ili računalne mreže namijenjene za trgovanje financijskim instrumentima,
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 30/05, Broj 119/01,
Broj 47/96, Broj 32/01,
Broj 91/01, Broj 136/03
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA