PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2005 • Podnositeljica ustavne tužbe, kao tužena u parničnom postupku, nije doprinijela duljini postupka.
NN 136/2005 • 6. Sukladno navedenom, Ustavni sud ocjenjuje da trajanje parničnog postupka pred prvostupanjskim sudom u razdoblju od skoro pet (5) godina, a da sud nije meritorno odlučio o zahtjevu tužitelja, ne udovoljava zahtjevu suđenja u razumnom roku.
NN 136/2005 • Prilikom takve ocjene, Ustavni sud uzeo je u obzir i neaktivnost suda. Naime, iako je tužba podnesena 12. lipnja 2000., prvo ročište za glavnu raspravu sud je održao tek 16. svibnja 2003., dakle nakon tri (3) godine. Stoga, Ustavni sud utvrđuje da je podnositeljici povrijeđeno ustavno pravo da zakonom ustanovljeni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njezinim pravima ili obvezama, zajamčeno odredbom članka 29. stavka 2. Ustavnog zakona.
NN 136/2005 • 7. Imajući u vidu sve navedene činjenice i okolnosti, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
NN 136/2005 • Visinu naknade, zbog povrede ustavnog prava na donošenje sudske odluke u razumnom roku, Ustavni sud u pravilu određuje za razmatrano, pravno relevantno razdoblje, uz iznimnu mogućnost uvažavanja nerazumno dugog razdoblja potpune neaktivnosti suda i prije 5. studenoga 1997. godine, što ovisi o osobitim okolnostima svakog pojedinog slučaja.
NN 136/2005 • Pri utvrđivanju visine naknade, temeljem članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, Ustavni sud uzima u obzir sve okolnosti slučaja, imajući pritom u vidu i vrstu postupka o kojemu se radi, napose s obzirom na njegovu hitnost, ali uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
NN 136/2005 • 9. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 137/2005 • Na temelju članka 7., članka 35., članka 35.c i članka 46. stavka 3. Zakona o morskom ribarstvu (»Narodne novine«, br. 74/94, 57/96, 46/97 – pročišćeni tekst i 48/05.), ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva donosi
NN 137/2005 • – način, vrste i količine ribolovnih alata i opreme koja se smije rabiti u obavljanju rekreacijskog ribolova na moru;
NN 137/2005 • – visina naknade za obavljanje rekreacijskog ribolova na moru;
NN 137/2005 • Rekreacijski ribolov na moru smije se obavljati uz uporabu sljedećih vrsta i količina ribolovnih alata i opreme:
NN 137/2005 • ukupno do dva (2) komada, sa najviše po tri (3) udice na svakom odmetu;
NN 137/2005 • ukupno do dva (2) komada, sa najviše po tri (3) udice na svakoj panuli i
NN 137/2005 • (1) Dozvola za obavljanje rekreacijskog ribolova na moru za hrvatske ili strane državljane (u tekstu koji slijedi: dozvola) izdaje se:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 67/00, Broj 127/00,
Broj 51/07, Broj 129/08,
Broj 112/08, Broj 25/95
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA