PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 9/2007 • Stoga je, u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
NN 9/2007 • Visinu naknade, zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj. U ovom predmetu Ustavni sud je uzeo u obzir i doprinos podnositelja ukupnoj duljini postupka.
NN 9/2007 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
NN 9/2007 • 8. Predsjednik Općinskog suda u Zagrebu dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.
NN 9/2007 • I. Utvrđuje se da je podnositeljici ustavne tužbe bilo povrijeđeno ustavno pravo na sudsku kontrolu zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti, zajamčeno člankom 19. stavkom 2., u vezi s ustavnim pravima na jednakost pred zakonom i pravičnim suđenjem, zajamčenim člancima 14. stavkom 2. i 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske:
NN 9/2007 • – presudom Upravnog suda Republike Hrvatske broj: Us-3915/2002-6 od 13. ožujka 2003.,
NN 9/2007 • – rješenjem Ministarstva financija Republike Hrvatske broj: 513-03/02-2 od 26. ožujka 2002. i
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 9/2007 • 1. Podnositeljica je Ustavnom sudu Republike Hrvatske podnijela ustavnu tužbu protiv presude Upravnog suda Republike Hrvatske broj: Us-3915/2002-6 od 13. ožujka 2003. godine, kojom je odbijena njezina tužba protiv rješenja Ministarstva financija Republike Hrvatske broj: 513-03/02-2 od 26. ožujka 2002. godine. Osporenim rješenjem odbijen je prigovor podnositeljice izjavljen protiv rješenja Ministarstva financija Republike Hrvatske broj 513-03/02-36 od 25. veljače 2002., kojim je podnositeljica stavljena na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske uz otkazni rok u trajanju od tri mjeseca koji počinje teći 1. ožujka 2002. godine, te joj je utvrđeno pravo na otpremninu u visini 65% prosječne mjesečne plaće isplaćene u zadnja tri mjeseca za svaku navršenu godinu radnog staža ostvarenog u državnoj službi kao i pravo na naknadu plaće za vrijeme trajanja raspolaganja. U rješenju o stavljanju na raspolaganje izrijekom je utvrđeno da podnositeljici (»imenovanoj službenici« ) prestaje državna služba u Ministarstvu financija istekom otkaznog roka.
NN 9/2007 • 2. U ustavnoj tužbi podnositeljica navodi da osporavane odluke nisu utemeljene na zakonu zbog bitne povrede pravila postupka, pogrešno utvrđenog činjeničnog stanja i pogrešne primjene materijalnog prava. Smatra da je njezina neraspoređenost rezultat grube povrede odredaba Zakona o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine« , broj 27/01.) i Zakona o radu (»Narodne novine« , broj 38/95., 54/95., 65/95., 17/01. i 82/01.), te odredaba Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike, jer po kriterijima stručne spreme, radnog staža kao i kriterijima senioriteta i uspješnosti u službi nije zaslužila da bude stavljena na raspolaganje.
NN 9/2007 • Nadalje, ističe da tvrdnja iznesena u obrazloženju presude Upravnog suda da po sistematizaciji u ispostavi Gospić ne postoji organizacijska jedinica (izdvojena kancelarija Novalja s utvrđenim radnim mjestima i brojem izvršitelja) nije točna, jer ona formalno i fizički dalje postoji.
NN 9/2007 • Podnositeljica predlaže da Ustavni sud ukine osporenu presudu Upravnog suda i predmet vrati na ponovni upravnosudski postupak.
NN 9/2007 • 3. Članak 62. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine« , broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) propisuje:
NN 9/2007 • Ustavni sud, u granicama zahtjeva istaknutog u ustavnoj tužbi, utvrđuje je li u postupku odlučivanja o pravima i obvezama podnositelja pred nadležnim tijelima povrijeđeno njegovo ljudsko pravo ili temeljna sloboda zajamčena Ustavom (ustavno pravo). Ustavni sud ne ispituje povrede zakona, nego povrede ustavnih prava. Budući da sudsku kontrolu zakonitosti upravnih akata provodi Upravni sud Republike Hrvatske, Ustavni sud je nadležan u prvom redu ispitati je li ta kontrola provedena u postupku propisanim zakonom i u skladu s Ustavom zajamčenim jamstvima sudske kontrole, što obuhvaća i ispitivanje slučajeva nezakonitosti upravnog akta (u prvom redu, nenadležnosti, pogrešne primjene materijalnog prava i/ili bitne povrede pravila upravnog postupka), ali samo ako se oni pojave kao odrednice sadržaja povrijeđenog ustavnog prava ili kao neki oblik njegove povrede.
NN 9/2007 • Konačno, Ustavni sud se u postupku pokrenutom ustavnom tužbom u pravilu ne upušta u ispitivanje pravilnosti utvrđenog činjeničnog stanja. Polazeći od činjenica utvrđenih u postupcima pred nadležnim tijelima, Ustavni sud razmatra samo one činjenice o kojima ovisi njegova ocjena o povredi ustavnog prava.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 59/96, Broj 49/03,
Broj 12/93, Broj 61/96,
Broj 45/95, Broj 138/06
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA