PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-5-uvazavajuci-ustavnu-nadleznost-glfr NN 65/2009

• Budući da je u konkretnom ustavnosudskom predmetu, presuda nadležnog Županijskog suda u Dubrovniku u dijelu koji podnositelj osporava ustavnom tužbom, suprotna pravnom stajalištu Vrhovnog suda Republike Hrvatske navedenom u točki 3.2. obrazloženja ove odluke, Ustavni sud utvrđuje da je osporenom presudom u ukinutom dijelu povrijeđeno ustavno jamstvo podnositelja na jednakost pred zakonom, propisano člankom 14. stavkom 2. Ustava.


Stranica 2009-06-65-1530 NN 65/2009

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u Trećem vijeću za rješavanje izbornih sporova, u sastavu sudac Marko Babić, predsjednik Vijeća, te suci Mario Jelušić i Miroslav Šeparović, članovi Vijeća, odlučujući u izbornom sporu o žalbi za zaštitu izbornog prava Samostalne demokratske srpske stranke, Općinske organizacije Hrvatska Dubica, na sjednici održanoj 27. svibnja 2009. godine, jednoglasno je donio


Internet NN 65/2009

• I. Odbija se kao neosnovana žalba Samostalne demokratske srpske stranke, Općinske organizacije Hrvatska Dubica, podnijeta protiv rješenja Županijskog izbornog povjerenstva Sisačko-moslavačke županije, klasa: 013-01/09-01/1, urbroj: 2176-01-01/01-09-514 od 22. svibnja 2009. godine.


Internet stranice NN 65/2009

• 1. Samostalna demokratska srpska stranka, Općinska organizacija Hrvatska Dubica (u daljnjem tekstu: žaliteljica) podnijela je žalbu protiv rješenja Županijskog izbornog povjerenstva Sisačko-


Internet stranice NN 65/2009 • Odlukom je utvrđeno da je postignuta odgovarajuća zastupljenost predstavnika srpske nacionalne manjine u Općinskom vijeću Općine Hrvatska Dubica u skladu s odredbama Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (»Narodne novine«, broj 155/02.), te da su izabrani pripadnici srpske nacionalne manjine kandidirani na listi žaliteljice i koalicije stranaka Hrvatske seljačke stranke – HSS, Socijaldemokratske partije Hrvatske – SDP i Hrvatske narodne stranke – HNS i to:
Internet stranice NN 65/2009 • Istom odlukom utvrđeno je da nije potrebno provoditi dopunske izbore za pripadnike srpske nacionalne manjine za Općinsko vijeće Općine Hrvatska Dubica.
Internet stranice NN 65/2009 • Odluka je ispravljena 21. svibnja 2009., na način da je ispravljena greška u pisanju (umjesto »Stanko Nježić« treba stajati »Stevo Nježić«).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 65/2009
• 3. Rješavajući o prigovorima ŽIP je uvidom u odluku Općinskog izbornog povjerenstva Općine Hrvatska Dubica, klasa: 013-01/09-01/01, urbroj: 2176/10-01-09-118 od 18. svibnja 2009. utvrdio da je za Općinsko vijeće Općine Hrvatska Dubica izabrano ukupno 15 kandidata.

Poslovne stranice NN 65/2009
• ŽIP je nadalje utvrdio da pripadnici srpske nacionalne manjine imaju pravo na zastupljenost s jednim (1) vijećnikom u Općinskom vijeću Općine Hrvatska Dubica, sukladno članku 5. Statutarne odluke o pravima nacionalnih manjina (Službeni vjesnik broj 11/03) i članka 66. Statuta Općine Hrvatska Dubica (Službeni vjesnik broj 6/06).

Servis NN 65/2009 • Kako su na provedenim izborima izabrana ukupno tri pripadnika srpske nacionalne manjine za Općinsko vijeće Općine Hrvatska Dubica, prema stajalištu ŽIP-a, postignuta je odgovarajuća zastupljenost predstavnika srpske nacionalne manjine sukladno odredbama Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina i Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine« broj 33/01., 10/02. – odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-39/2002, 155/02. – članak 43. stavak 2. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, 45/03., 43/04. – odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2494/2002, 40/05., 44/05. – pročišćeni tekst i 109/07., u daljnjem tekstu: ZIPT).
Glasnik NN 65/2009 • Predstavničko tijelo jedinice u kojoj pripadnici nacionalnih manjina imaju pravo na odgovarajuću zastupljenost u tom tijelu dužno je prije svakih redovnih izbora pravodobno uskladiti statut jedinice s odredbom stavka 1. ovoga članka na način propisan Ustavnim zakonom o pravima nacionalnih manjina.
Novo NN 65/2009 • U slučaju kada predstavničko tijelo jedinice ne postupi sukladno obvezi iz stavka 2. ovoga članka, obvezu je dužno izvršiti novo izabrano predstavničko tijelo u roku od 60 dana od konstituiranja.
Poslovi NN 65/2009 • 1. Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave dužne su, u provedbi članaka 20. i 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (»Narodne novine«, broj 155/02), osigurati zastupljenost pripadnika nacionalnih manjina u predstavničkim i izvršnim tijelima.
Poticaji NN 65/2009 • 2. Pred predstojeće redovne lokalne izbore zadužuju se jedinice lokalne samouprave i jedinice područne (regionalne) samouprave na dosljednu primjenu članka 20. stavka 7. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, koji glasi: »Za određivanje broja pripadnika nacionalne manjine radi provođenja odredbi ovoga članka mjerodavni su službeni rezultati popisa stanovništva. Prije svakih izbora službeni rezultati popisa stanovništva o broju pripadnika nacionalnih manjina u jedinici lokalne samouprave odnosno jedinici područne (regionalne) samouprave usklađuje se s eventualnim promjenama registriranim u posljednjem potvrđenom popisu birača te jedinice.«
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 78/98, Broj 135/08, Broj 3/02, Broj 76/07, Broj 14/96, Broj 117/01


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled